Hoi,
graag zou ik wat aankoopadvies willen van de experts op dit forum
Ik wil graag een losse stereo versterker + (boekenplank)speakers (dus of een 2.0 of een 2.1 set) aanschaffen, budget rond 600 euro. Kan ik misschien nog rekken tot 800 maar dan houdt het echt op.
Eisen:
- Compact, zowel versterkers als speakers
- Spotify Connect
- Radio via DAB+ of internetradio (TuneIn ofzo?)
- Geluid van de TV via optisch of HDMI ARC
Wat ik zelf al heb gevonden:
- Denon N10 of N11 met losse speakers (Polk T15 had ik ergens als advies gelezen). Tot nu toe ben ik qua specs redelijk gecharmeerd van deze unit, heeft iemand er ervaring mee?
- Marantz M-CR511, ook met losse speakers. Deze is prijstechnisch weer interessanter maar lijkt wel een ouder model (5 jaar lijkt mij vrij oud, zeker als het om streaming gaat?)
Wie heeft ervaring met bovengenoemde modellen of heeft een andere gouden tip?
graag zou ik wat aankoopadvies willen van de experts op dit forum
Ik wil graag een losse stereo versterker + (boekenplank)speakers (dus of een 2.0 of een 2.1 set) aanschaffen, budget rond 600 euro. Kan ik misschien nog rekken tot 800 maar dan houdt het echt op.
Eisen:
- Compact, zowel versterkers als speakers
- Spotify Connect
- Radio via DAB+ of internetradio (TuneIn ofzo?)
- Geluid van de TV via optisch of HDMI ARC
Wat ik zelf al heb gevonden:
- Denon N10 of N11 met losse speakers (Polk T15 had ik ergens als advies gelezen). Tot nu toe ben ik qua specs redelijk gecharmeerd van deze unit, heeft iemand er ervaring mee?
- Marantz M-CR511, ook met losse speakers. Deze is prijstechnisch weer interessanter maar lijkt wel een ouder model (5 jaar lijkt mij vrij oud, zeker als het om streaming gaat?)
Wie heeft ervaring met bovengenoemde modellen of heeft een andere gouden tip?