Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag een game computer waar ik elke game op kan spelen. daarnaast zou ik willen streamen en videos willen editten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van ongeveer 1200 euro om een leuke game computer te bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee ik heb geen onderdelen om in een computer zet bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt verstand van componenten, ik laat de computer bouwen door een expert. Ik zorg alleen voor de componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zou graag een amd willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ik heb geen extra wensen.
Ga je overklokken?
nee ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb niet echt verstand van het bouwen van een computer, ik ben bang dat ik iets verkeerds bestel waardoor het later niet goed meer gaat functioneren. Enige advies zal me goed helpen.
ik wil graag een game computer waar ik elke game op kan spelen. daarnaast zou ik willen streamen en videos willen editten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van ongeveer 1200 euro om een leuke game computer te bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee ik heb geen onderdelen om in een computer zet bouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt verstand van componenten, ik laat de computer bouwen door een expert. Ik zorg alleen voor de componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zou graag een amd willen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ik heb geen extra wensen.
Ga je overklokken?
nee ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb niet echt verstand van het bouwen van een computer, ik ben bang dat ik iets verkeerds bestel waardoor het later niet goed meer gaat functioneren. Enige advies zal me goed helpen.