Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werken (grafisch niet zwaar), Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een max maar koop de PC ook met oog om mijn 2x 25 inch te vervangen voor een ultrawide die ook aardig wat kost dus niet meer dan 2300 euro is prettig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks gaat over behalve randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen behalve dat hij stil moet zijn.
Ga je overklokken?
In het begin niet. Maar is leuk om achter de hand te houden voor als het nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een deel van mijn build gemaakt maar ik ben geen expert en bijvoorbeeld het geheugen ontbreekt in mijn build. Ik heb geen idee wat nu precies het beste geheugen is voor de nieuwe Ryzen cpu's. Ik lees dat sneller geheugen zoals 4000mt/s nuttig is.
Aan jullie de vraag of het een beetje logisch bij elkaar geklikt is en mogelijk dat er dingen goedkoper kunnen zonder in te leveren op kwaliteit.
En ik twijfel tussen de 6900XT en 6800XT. Wat is jullie advies daarin? De schermen die ik nu gebruik zijn gewoon 1080p wel 240hz. De ultrawide die ik zou willen aanschaffen is de https://tweakers.net/pric...g-38wn95c-wit-zilver.html
Werken (grafisch niet zwaar), Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een max maar koop de PC ook met oog om mijn 2x 25 inch te vervangen voor een ultrawide die ook aardig wat kost dus niet meer dan 2300 euro is prettig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks gaat over behalve randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen behalve dat hij stil moet zijn.
Ga je overklokken?
In het begin niet. Maar is leuk om achter de hand te houden voor als het nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een deel van mijn build gemaakt maar ik ben geen expert en bijvoorbeeld het geheugen ontbreekt in mijn build. Ik heb geen idee wat nu precies het beste geheugen is voor de nieuwe Ryzen cpu's. Ik lees dat sneller geheugen zoals 4000mt/s nuttig is.
Aan jullie de vraag of het een beetje logisch bij elkaar geklikt is en mogelijk dat er dingen goedkoper kunnen zonder in te leveren op kwaliteit.
En ik twijfel tussen de 6900XT en 6800XT. Wat is jullie advies daarin? De schermen die ik nu gebruik zijn gewoon 1080p wel 240hz. De ultrawide die ik zou willen aanschaffen is de https://tweakers.net/pric...g-38wn95c-wit-zilver.html
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550 Extreme4 | € 175,05 | € 175,05 |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6800 XT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Wit | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,55 | € 74,55 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 127,90 | € 127,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 228,- | € 228,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 744,40 | ||