Advertentie is niet klikbaar!! :D

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:17
Nooit gedacht dat ik hier ooit over zou klagen, maar ik zag een advertentie van LG over een 8K OLED-tv en was wel benieuwd wat dat zou kosten, wat de voorwaarden zijn, etc. etc.

Echter ik kan er met geen mogelijkheid op klikken! Dus bij dezen mijn klacht: ik kan niet klikken op de advertentie :+

Geprobeerd te reproduceren in meerdere browsers maar ik krijg geen advertentie meer op die plek, niet in Safari, Firefox en Chrome Incognito. Krijg hem wel in Chrome als ik niet incognito ben.

NB: adblocker staat uit op Tweakers <3

Screenshotje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSqchP0PcQRJuyksq1surbOKGWQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/92beEzmFXDlKb0GwGPb9sKTm.png?f=fotoalbum_large

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-10 19:59
Ik denk dat het standaard rijtje aan info uit Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door zou helpen, zijnde
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?

Tijd
Plaats op de site waar je de reclame zag
URL waar de banner je naartoe stuurt.*
Screenshot

*= indien mogelijk linkadres kopiëren. In ieder geval niet de link gebruiken.
Lekker mosterd na de maaltijd I know, maar voor de volgende keer dat je de reclame tegenkomt. Misschien het element inspecteren en de details tonen en tijdstip delen.

[ Voor 6% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 30-10-2020 16:08 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinZon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-10 16:50
Lopende promo's op de site van LG:

https://www.lg.com/nl/promotions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:17
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:07:
Ik denk dat het standaard rijtje aan info uit Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door zou helpen, zijnde

[...]

Lekker mosterd na de maaltijd I know, maar voor de volgende keer dat je de reclame tegenkomt. Misschien het element inspecteren en de details tonen en tijdstip delen.
Het was 15:32. De volgende keer zal ik dit topic (dat ik nog niet kende) gebruiken en ook meer details noteren. Helaas Gelukkig krijg ik nu een andere ad die wel klikbaar is. Neem dan ook aan dat dit niet aan Tweakers ligt maar aan de prutsende advertentiepartij.
Had hem al gevonden. 20k euro is niet niks voor een nieuwe tv :o

Campagne is sowieso matig: via Google kwam ik op de US website uit, url /us/ naar /nl/ veranderen werkt niet. Via meerdere kliks kwam ik alsnog bij de campagnes uit, wil ik het scherm kopen of een prijs zien, dan moet ik naar een winkel toe. Dat kan via een locator waar je niet zomaar kan inzoomen maar je plaatsnaam echt in moet typen. Vervolgens kom je op generieke webpagina's uit, niet de productpagina, bijv. gewoon coolblue.nl ... om er daar vervolgens achter te komen dat het model waar je expliciet naar zocht niet door hen verkocht wordt.

Nog van alles te verbeteren aan die campagne dus!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

@chengbondkwok dit lijkt me nuttige feedback voor de klant (vooropgesteld dat het hier niet om automated gaat)?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:02
crisp schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:43:
@chengbondkwok dit lijkt me nuttige feedback voor de klant (vooropgesteld dat het hier niet om automated gaat)?
Ik was vandaag een dagje vrij. Zal morgenochtend even kijken als ik een pc heb :)

Ok, ff gechecked, maar het is een html5 banner wat aan de kant van LG gefixed moet worden. Ik heb de desbetreffende account manager een mailtje gestuurd, en hopelijk kunnen ze dit snel fixen (op z'n vroegst maandag dus).

[ Voor 26% gewijzigd door chengbondkwok op 31-10-2020 10:11 ]

Pagina: 1