Meerdere adreslijnen voor adresgegevens abonnement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
De volgende pagina maakt het mogelijk om de adresgegevens te veranderen voor mijn Tweakers.net abonnement:

https://tweakers.net/instellingen/abonnement/adres/invoice/

Het formulier laat me één adresregel invullen, maar ik woon in het buitenland (VK) en mijn adres heeft twee regels nodig :) Creatief gebruik van het veld zorgt dat het grotendeels werkt, maar de postbode lijkt hier soms toch moeite mee te hebben.

Overigens mijn complimenten dat het magazine ook internationaal wordt verstuurd, altijd leuk om te ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:40

ikloon

Product Owner
Heb je een voorbeeldje van hoe zo'n adres eruit ziet? Dan kunnen we daar rekening mee houden als we die pagina aan gaan passen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Als concreet voorbeeld, waarbij dikgedrukt de adresregels zijn:
Apartment 42, Building Name
10 Street Name
N1C 1AA London
United Kingdom
Het is hier gangbaar dat gebouwen met meerdere appartementen een adres delen, waarbij het appartementnummer—en de naam van het gebouw, indien toepasselijk—los aangegeven worden.

In mijn geval zitten er ~200 appartementen op hetzelfde straatadres, waarvan drie appartementen hetzelfde appartementnummer hebben als die van mij, al dan niet in andere gebouwen 8)7

Handig is het zeer zeker niet, maar gezien dit nieuwbouw betreft zie ik het ook niet snel verdwijnen...