Advies voor een video deurbel / Poe wifi repeater

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21

Mijn vraag

Ik ben al een middag aan het zoeken maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.

Aangezien de batterijen van mijn huidige deurbel weer eens leeg zijn.
heb ik mij voorgenomen om toch maar richting een video deurbel te gaan.
Nu zijn er meerdere varianten op de markt.

de grote merken zijn allemaal leuk en aardig maar ik wil in principe gewoon op kunnen nemen via een stream.
(en niet aan een abbo / cloud vastzitten)

tevens is het niet de bedoeling om elke paar weken de deurbel op te laden en deze gewoon op een voeding aan te sluiten

Nu is mijn vraag of iemand hier een betaalbare oplossing voor weet of suggesties heeft?

Mijn eigen plan

ik kwam na wat zoeken de Hikvision DS-KB8112-IM tegen deze kan via stream opnemen.
heeft een mogelijkheid tot 12v of PoE maar er is helaas geen wifi op aanwezig of een chime.

nou is dat laatste geen probleem hier zal vast iets op te vinden zijn (via een smarthome toepassing)

Mijn plan was dus om deze camera aan te schaffen die te verbinden met een wifi repeater die beschikt over PoE. (als die er zijn) waarbij ik dus geen tig adapters of koppelstukken nodig ben om dit werkend te krijgen.

Helaas beschik ik niet over de mogelijkheid om de repeater of camera rechtstreeks via een lan kabel aan te sluiten (mocca systeem in huis)

Ik hoor/zie jullie ideen / oplossingen graag tegemoet :)