TV Midden in de ruimte met goed geluid voor Pappa

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Best Forum gebruikers,

Ik ben op zoek naar een TV voor mijn vader, hij is binnenkort jarig en we willen dat cadeau doen.

Opzich weet ik redelijk veel van televisies maar ik zit een met een probleem wat betreft de audio.
Er doet zich namelijk een (vast bekend) probleem voor dat mijn moeder de televisie een erg lelijk object ding vindt in de woonkamer & mijn vader veel tv wil kijken.

Uiteindelijk heb ik een kast gebouwd die als room divider fungeert waar de tv d.m.v. van een lift uit te voorschijn komt, werkt goed en beide ouders tevreden :).

Nu deed alleen het volgende probleem zich voort en dat is de audio van de tv helemaal nergens meer naar klinkt zo midden in de ruimte & dat oude kreng is ook wel aan vervanging toe (720p bakkie).

Ik heb wat tv's gevonden met een ingebouwde soundbar maar die zijn te groot, de tv mag maximaal 100cm breed zijn en 10cm diep, de VESA mount op de lift is 200mm breed, hoogte maakt niet uit.

Nu is mijn vraag heeft 1 van jullie ervaring met tv's midden in een ruimte in combinatie met audio kwaliteit?
Ik heb tv's gevonden met ingebouwde soundbar of met een soundbar eronder, allemaal prachtig. Maar de bedoeling is dat het foolproof is voor mijn digibete Pappa :).

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!
Joe!