Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal vooral gebruikt worden voor gamen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 2500-3000. Exclusief monitor(s)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks om mee te nemen, wel kijk ik naar de CPU Ryzen 9 5900x en de RX 6900XT video card. Deze zijn nog niet te koop maar komen in november/december te koop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er goed op kunnen gamen. Ik wil de allernieuwste games op de hoogste resoluties (4k?) kunnen spelen met de beste refresh rates en weinig/geen inputlag. Echt een hardcore game machine
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren, zoals gezegd wil ik graag de CPU Ryzen 9 5900x en de RX 6900XT video card
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de computer niet al te veel lawaai maakt. Maar er moet niet "bezuinigd" worden op onderdelen. Het moet gewoon van hoge kwaliteit zijn om de beste prestaties uit de PC te halen. Dus niet een high end CPU en videokaart en de rest dan allemaal net niet. Het moet gewoon goede kwaliteit zijn en prestaties opleveren.
Ga je overklokken?
ik weet niet wat dit is maar ik wil graag het beste uit mijn PC halen
Wat verwacht je van ons?
Wat zou voor mij de beste PC zijn? een vriend heeft mij al met wat onderdelen geholpen, wellicht kunnen jullie daar aan toevoegen of kijken of dit inderdaad een goede build voor mijn zou zijn en waarom wel/niet. Graag jullie (deskundige) hulp.
PC zal vooral gebruikt worden voor gamen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 2500-3000. Exclusief monitor(s)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks om mee te nemen, wel kijk ik naar de CPU Ryzen 9 5900x en de RX 6900XT video card. Deze zijn nog niet te koop maar komen in november/december te koop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er goed op kunnen gamen. Ik wil de allernieuwste games op de hoogste resoluties (4k?) kunnen spelen met de beste refresh rates en weinig/geen inputlag. Echt een hardcore game machine
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren, zoals gezegd wil ik graag de CPU Ryzen 9 5900x en de RX 6900XT video card
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de computer niet al te veel lawaai maakt. Maar er moet niet "bezuinigd" worden op onderdelen. Het moet gewoon van hoge kwaliteit zijn om de beste prestaties uit de PC te halen. Dus niet een high end CPU en videokaart en de rest dan allemaal net niet. Het moet gewoon goede kwaliteit zijn en prestaties opleveren.
Ga je overklokken?
ik weet niet wat dit is maar ik wil graag het beste uit mijn PC halen
Wat verwacht je van ons?
Wat zou voor mij de beste PC zijn? een vriend heeft mij al met wat onderdelen geholpen, wellicht kunnen jullie daar aan toevoegen of kijken of dit inderdaad een goede build voor mijn zou zijn en waarom wel/niet. Graag jullie (deskundige) hulp.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 604,40 | € 604,40 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-F Gaming | € 235,05 | € 235,05 |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6800 XT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11D XL ROG Certified Zwart | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB | € 113,50 | € 113,50 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF120 Halo, 120mm | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF120 Halo 3in1, 120mm | € 38,52 | € 38,52 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16D-32GTZRC | € 191,56 | € 191,56 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 121,05 | € 121,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.516,93 | ||
[ Voor 7% gewijzigd door Jorrz op 10-11-2020 11:47 . Reden: wenslijst aangepast ]
/f/image/mxV8NCH5EOCQV5yCn9dQPSOk.png?f=fotoalbum_large)