Van de week is hier de vloer geïsoleerd met isolatiefolie. In de offerte die ik heb getekend staat een Rd van 3,67 vermeld. Op de foto die ik heb gemaakt van de folie staat echter een Rd van 3,52 vermeld.
Helaas pas na de installatie opgemerkt dat dit niet in lijn lag met de offerte. Heb hier een mail gestuurd naar de installatie partij. Als antwoord kreeg ik het volgende:
Mijn vraag nu is 2-ledig.
1 ) klopt het dat Rd 3,52 gelijkwaardig is aan 3,67 RC?
2 ) Zouden jullie deze uitleg accepteren of toch een compensatie willen? Ik voel me toch een beetje in het ootje genomen.
Helaas pas na de installatie opgemerkt dat dit niet in lijn lag met de offerte. Heb hier een mail gestuurd naar de installatie partij. Als antwoord kreeg ik het volgende:
Dit is correct. Op de factuur staat inderdaad RC 3,67 en niet RD 3,67. De factuur heb ik echter pas na de installatie ontvangen.Betreft de RD-waarde.
Ik zie dat dit in de factuur goed staat vermeld maar dat er in de offerte een typefout is gemaakt.
U stuurt een foto toe met hierop RD-waarde: 3,52 op de factuur staat als het goed is een RC-waarde vermeld van 3,67 (dit had ook op de offerte moeten staan)
Een RD-waarde is anders dan een RC-waarde. Een RD-waarde van 3,52 is gelijkwaardig aan een RC-waarde van 3,67.
Mijn vraag nu is 2-ledig.
1 ) klopt het dat Rd 3,52 gelijkwaardig is aan 3,67 RC?
2 ) Zouden jullie deze uitleg accepteren of toch een compensatie willen? Ik voel me toch een beetje in het ootje genomen.