weet iemand een oplossing om boven internet te krijgen voor te gamen en streamen
dat het wifi signaal boven gewoon goed is?
dat het wifi signaal boven gewoon goed is?
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Prima gedachten, en je Amazon access point werkt prima.
"Die" welke bedoel je nu? Die ubiquiti of dat Netgear geval.mikeyou schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:56:
oke dus als ik die bestel zit alles er dan bij! ben maar een chef kok:P
Vast wel, laatste keer dat ik keek was het stopcontacttroep of meshtroepmikeyou schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:58:
hoorde dat je ook bij ziggo ook zulke dingen kan huren..
[ Voor 6% gewijzigd door jack zomer op 30-10-2020 13:25 . Reden: PS aanvulling ]
Ubiquiti is een hele mooie oplossing maar vraagt wel enige (behoorlijke) kennis van zaken. Ik denk dat het handiger is om voor een kant en klare mesh wifi oplossing te gaan of powerlinemikeyou schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:52:
de ubiquiti die lijkt me wel wat! zal ff kijken als die kabel erbij zit geen idee wat het is dan bestel ik die
no animals were harmed during the production of this message
Dat valt echt reuze mee. In een ander topic heb ik een keer de stappen op een rij gezet en dan is het zo gepiept: rens-br in "[Ubiquiti UniFi AP] Installeren ingewikkeld voor leek?"Caeruleus schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:59:
[...]
Ubiquiti is een hele mooie oplossing maar vraagt wel enige (behoorlijke) kennis van zaken. Ik denk dat het handiger is om voor een kant en klare mesh wifi oplossing te gaan of powerline
[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 01-11-2020 09:06 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq