Ik ben niet vaak actief hier, maar m'n hoofd loopt vast in de keuzes die er zijn en met de wensen die ik heb. Ik heb de BBG doorgelezen, maar kom hier niet uit. Ik zou jullie hulp hier goed kunnen waarderen
Wat ga je met je laptop doen?
O365 applicaties en 'lichte' games. Mijn voorkeur gaat uit naar wat oudere (MMORG) spellen, maar probeer ook wel eens een nieuwe. Denk aan Genshin Impact.
Wat is je budget?
900 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, met name thuisgebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een lichte voorkeur voor Lenovo. Altijd met veel plezier gehad en ik vind de uitstraling van hun gaming laptops wat vriendelijker. Andere 'wolven in schaapskleren' zijn ook welkom.
Daarbij heb ik ook de wens dat hij gemakkelijk op een dockingstation aangesloten kan worden. Het liefst d.m.v. 1 kabel (usb-c). Geen aparte HDMI. Dockingstation heb ik reeds voor (thuis)werken, maar ben van plan deze te upgraden, dus ben daar vrij in.
Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen. Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
O365 applicaties en 'lichte' games. Mijn voorkeur gaat uit naar wat oudere (MMORG) spellen, maar probeer ook wel eens een nieuwe. Denk aan Genshin Impact.
Wat is je budget?
900 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, met name thuisgebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een lichte voorkeur voor Lenovo. Altijd met veel plezier gehad en ik vind de uitstraling van hun gaming laptops wat vriendelijker. Andere 'wolven in schaapskleren' zijn ook welkom.
Daarbij heb ik ook de wens dat hij gemakkelijk op een dockingstation aangesloten kan worden. Het liefst d.m.v. 1 kabel (usb-c). Geen aparte HDMI. Dockingstation heb ik reeds voor (thuis)werken, maar ben van plan deze te upgraden, dus ben daar vrij in.
Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen. Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door Spettertje83 op 30-10-2020 11:17 ]