Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• iPhone123
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:37
Op een lichtsnoer met LEDjes gebruik ik een Philips Hue stekker, deze heeft altijd goed gewerkt maar sinds 2 weken knipperen de LED's om te +-10seconden. Als de Hue stekker aanstaat werkt deze wel goed.

Heeft iemand ooit dit zelfde probleem gehad? Ik krijg namelijk niets gevonden over dit probleem.

Zelf heb ik de Hue stekker al eens verwijdert en gereset maar ook dit was niet de oplossing.

(de Hue stekker word gebruikt via Homekit, maar is wel ingesteld via de Hue app en aangesloten op een Bridge v2)

Beste antwoord (via iPhone123 op 31-10-2020 19:23)

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:12

Oekol

waka waka hey hey

In het hue topic wel eens voorgekomen. De oplossing was volgens mij de stekker omdraaien. Moet je voor zekerheid even in het hue topic kijken!

[Voor 20% gewijzigd door Oekol op 30-10-2020 07:10]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:12

Oekol

waka waka hey hey

In het hue topic wel eens voorgekomen. De oplossing was volgens mij de stekker omdraaien. Moet je voor zekerheid even in het hue topic kijken!

[Voor 20% gewijzigd door Oekol op 30-10-2020 07:10]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• ramonlambal
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:20
Ik heb dit eerder gezien bij led lampen achter een relais. Niet alle combinaties gaan samen. Wij hebben dit opgelost door een hoogohmige weerstand te plaatsen.

• gysman11
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12:36
Ik had het ook met de tuinverlichting (set ledbolletjes) achter een ikea tradfri stekker. Wel wat over gevonden, maar nog niet verder mee gegaan. Ik zoek het even op.

Edit:
Dit schijnt te helpen:
https://www.ledshop-groen...h-Jaeger-6596-Compensator

[Voor 23% gewijzigd door gysman11 op 30-10-2020 11:20]

• ramonlambal
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:20
gysman11 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:59:
Ik had het ook met de tuinverlichting (set ledbolletjes) achter een ikea tradfri stekker. Wel wat over gevonden, maar nog niet verder mee gegaan. Ik zoek het even op.

Edit:
Dit schijnt te helpen:
https://www.ledshop-groen...h-Jaeger-6596-Compensator
Dit is dus precies wat ik bedoel, maar dan in een kant Enklaar jasje. Zal gewoon een grote weerstand inzitten

• ericplan
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13:55

ericplan

5180 Wp PV

ramonlambal schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:04:
[...]

Dit is dus precies wat ik bedoel, maar dan in een kant Enklaar jasje. Zal gewoon een grote weerstand inzitten
Net zoiets, maar iets kleiner behuisd, zodat het in een inbouwdoos past.
https://www.klusspullen.nl/a/345807

ZonPHP PVOutput

• iPhone123
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:37
Bedankt voor de tips allemaal! Gelukkig heb ik alleen de stekker maar om hoeven draaien en het was opgelost.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True