Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het voornamelijk gebruiken voor thuiswerk en persoonlijke projecten, waarbij code compileren, GPGPU en i.h.a. veel programma's actief hebben de belangrijkste intensieve taken zullen zijn. Ik speel niet zo veel videospellen (lastig op de €300 euro laptop die ik nu heb), en weet niet of dat substantieel gaat veranderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op dit moment kom ik rond de €1200,- uit, maar ik ben bereid daar overheen te gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enige wat ik hier kan bedenken is een systeem wat een relatief hoge resolutie monitor kan ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU vanwege CUDA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht best veel waarde aan een laag geluidsniveau en energieverbruik, maar weet niet in hoeverre het realistisch is onder het geluid van mijn laptop te komen. Enige toekomstbestendigheid van componenten is ook gewenst.
Ga je overklokken?
Sluit het niet uit.
Wat verwacht je van ons?
Ik loop een aantal jaar achter wat betreft nieuws rond PCs bouwen. Ik weet dus niet veel van de huidige stand van zaken rondom componenten en de verschillende fabrikanten erachter. Het zou handig zijn als jullie me daarover en over algemene problemen met compabiliteit van componenten kunnen inlichten .
Ik zal het voornamelijk gebruiken voor thuiswerk en persoonlijke projecten, waarbij code compileren, GPGPU en i.h.a. veel programma's actief hebben de belangrijkste intensieve taken zullen zijn. Ik speel niet zo veel videospellen (lastig op de €300 euro laptop die ik nu heb), en weet niet of dat substantieel gaat veranderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op dit moment kom ik rond de €1200,- uit, maar ik ben bereid daar overheen te gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enige wat ik hier kan bedenken is een systeem wat een relatief hoge resolutie monitor kan ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU vanwege CUDA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht best veel waarde aan een laag geluidsniveau en energieverbruik, maar weet niet in hoeverre het realistisch is onder het geluid van mijn laptop te komen. Enige toekomstbestendigheid van componenten is ook gewenst.
Ga je overklokken?
Sluit het niet uit.
Wat verwacht je van ons?
Ik loop een aantal jaar achter wat betreft nieuws rond PCs bouwen. Ik weet dus niet veel van de huidige stand van zaken rondom componenten en de verschillende fabrikanten erachter. Het zou handig zijn als jullie me daarover en over algemene problemen met compabiliteit van componenten kunnen inlichten .
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 304,90 | € 304,90 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400A Zwart | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 111,90 | € 111,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 131,- | € 131,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.135,70 | ||