Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensloman
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 29-10-2020
dag lezers

ik heb een laptop met twee video kaarten maar ik heb het idee dat mijn laptop alles maar over 1 kaart heen trekt hoe kan ik dat controleren. en veranderen?

groet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensloman
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 29-10-2020
HP ZBook 15u G6 Mobile Workstation om deze laptop gaat het Radeon Pro WX 3200 / UHD Graphics 620 deze video kaart zitten er in. zelfs minecraft gaat op high niet helder dat lijkt me toch raar als je de specificaties hebt?.... Core i7 8565U / 1.8 GHz - Win 10 Pro 64 bits - 16 GB RAM - 512 GB SSD NVMe - 15.6" IPS aanraakscherm 1920 x 1080 (Full HD) - Radeon Pro WX 3200 / UHD Graphics 620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?

Ik zou je topic verplaatsen naar 't juiste forum, maar ik denk dat je beter even onze quickstart kunt doornemen en dan een nieuwe poging wagen in 't juiste forum, want, zoals je in die quickstart zult lezen, verwachten we wel een béétje eigen inzet ;) Die vragen wanneer je een topic opent staan er ook niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.