Vorige keeer had ik gepost dat mijn atx niet meer werkte in rc1, en toen zeiden een aantal mensen wacht op rc2, maar in rc2 gaat ie ook al niet meer vanzelf op 
iemand enige opmerkingen?
iemand enige opmerkingen?
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
By each crime and every kindness, we birth our future
Nee, het wazige is dat er bij mij GEEN apm shit staat, dat zeiden andere ook al maar dat staat er nietOp zaterdag 11 augustus 2001 15:24 schreef Def_P het volgende:
Klopt, je moet het eerst aanzetten, anders gebruikt xp het niet.
Bij energie instellingen, dan apm gebruiken. Dan werkt het heerlijk.
Verwijderd
Het noemt een kernel...Op zaterdag 11 augustus 2001 19:33 schreef ubermaestro het volgende:
Denk niet dat het veranderd wordt, want het ligt volgens mij gewoon aan de engine en die is van win2k
voor zo'n shit hoef je toch niet te posten, post alleen als je iets post dat handig isOp zaterdag 11 augustus 2001 21:29 schreef 4ThloN1000 het volgende:
[..]
Het noemt een kernel...
[o]Jij doet precies hetzelfde[/o]Op zaterdag 11 augustus 2001 21:54 schreef InSaNe_Brian het volgende:
[..]
voor zo'n shit hoef je toch niet te posten, post alleen als je iets post dat handig is
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Yup, ik heb APM die stond namelijk uit, die heb ik aangezet, en nog een paar dingen maar hij doet het nog steeds nietOp zaterdag 11 augustus 2001 22:00 schreef -Rob- het volgende:
[..]
[o]Jij doet precies hetzelfde[/o]
Ben je alle settings in je bios al eens langsgelopen. Verander daar eens wat en kijk dan of er wat veranderd.
https://wren.co/join/Devian