Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderl2006
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-02-2022
Hallo allemaal,
Ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een VPS Huren.
Ik wil dit graag gaan doen voor een webshop die redelijk wat bestellingen en producten snel moet kunnen verwerken. (Via Wordpress)
Nu zag ik dat een VPS Via google nemen een snelle optie is maar dit lukt op het moment niet met betaal methode.

Is een VPS Huren bij bijv. strato een goed idee of zijn dat over het algemeen minder snelle servers?

Bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ja er zijn ongetwijfeld een boel ervaringen met huren van 'een' VPS. En daar zijn alsnog een boel smaken. Kan je concreter zijn met je vraag? Het is nogal onzinnig als iedereen any ervaring gaat benoemen.

Wat is 'redelijk veel', wat is 'snel', wat is 'duur', wat voor SLA-parameters verwacht je, wat bedoel je met dat je geen betaalmethodes aankan: zoek je gratis? Is Strato de enige die je overweegt en waarom? Heb je al een weekje geprobeerd? Welke andere voorwaarden zijn voor jou belangrijk? Etc etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:43
Ik huur al tijden een Linux vm bij Transip. Werkt perfect. Lekker snel en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Xanderl2006 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:33:
een webshop die redelijk wat bestellingen en producten snel moet kunnen verwerken. (Via Wordpress)
Tot nu toe heb ik iedereen over moeten zetten op speciale WP hosting van €80+ per maand.
Dat is het nadeel van WordPress webshop, maar zo te lezen is €80+ een koopje voor je omdat je redelijk wat bestellingen verwerkt.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

DJMaze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:47:
[...]

Tot nu toe heb ik iedereen over moeten zetten op speciale WP hosting van €80+ per maand.
Dat is het nadeel van WordPress webshop, maar zo te lezen is €80+ een koopje voor je omdat je redelijk wat bestellingen verwerkt.
Ik betaal €89 per jaar. Voor Web hosting. Vele keuzes voor wat je wil. Inclusief NL domein en extra zooi. Bij yourname.nl. Inclusief Letsecrypt certificaten.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je vraag is inderdaad nogal breed gesteld. Ik denk dat heel belangrijk is: heb je zelf de tijd en skills het technisch te onderhouden, of wil je dit juist uitbesteden. Dit maakt alles uit. Pas als je dat weet kun je verder kijken.

🌞🍃

Pagina: 1