Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag alle games vloeiend kunnen spelen. Het plafond is waarschijnlijk de nieuwe COD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier bestaat mijn huidige systeem uit:
Intel Core i7 3770CPU op een Gigabyte H67M met 8GB RAM
EVGA Geforce GTX1060 6GB
Samsung SSD 850 EVO 250GB
Samsung SSD 860 EVO 1TB
Dell Ultrasharp U2415B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker een nieuwe processor, moederbord, videokaart en beeldscherm. Ik wil het liefst een zo klein mogelijke PC met een mooie minimalistische 'design' case. Liefst grijs of wit, anders zwart.
Ga je overklokken?
Hier ben ik nog niet zo ervaren in dus wil graag wat advies.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zouden jullie met mij kunnen kijken naar een mooie build voor tussen de 1000 en 1500 euro met een mooie minimalistische case.
Ik wil graag alle games vloeiend kunnen spelen. Het plafond is waarschijnlijk de nieuwe COD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier bestaat mijn huidige systeem uit:
Intel Core i7 3770CPU op een Gigabyte H67M met 8GB RAM
EVGA Geforce GTX1060 6GB
Samsung SSD 860 EVO 1TB
Dell Ultrasharp U2415B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker een nieuwe processor, moederbord, videokaart en beeldscherm. Ik wil het liefst een zo klein mogelijke PC met een mooie minimalistische 'design' case. Liefst grijs of wit, anders zwart.
Ga je overklokken?
Hier ben ik nog niet zo ervaren in dus wil graag wat advies.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zouden jullie met mij kunnen kijken naar een mooie build voor tussen de 1000 en 1500 euro met een mooie minimalistische case.
[ Voor 18% gewijzigd door Dionizuz op 29-10-2020 20:18 ]