2 Yahoo accounts in Outlook 2013 maar 1 haalt de mail binnen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 14:27
Ik heb 2 Yahoo mailaccounts in Outlook 2013, maar er wordt maar van 1 acount mail binnen gehaald.
Ik heb een mail gekregen dat Yahoo geen support meer biedt voor "third-party applications".
Een oplossing zou zijn om het account te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren met dan de verbeterde beveiliging. Daar gaat het dus mis!
Als ik nu probeer om het account te installeren via IMAP, krijg ik "foutcode: 0x80040119".
Ik heb ook geprobeerd om het account in te voeren in Thunderbird, met behulp van instructies op de site van Mozilla, en dat is wel gelukt.
Ik snap dus niet waarom het nu opeens niet lukt in Outlook 2013. Kan iemand mij misschien helpen?
Ik gebruik de juiste instellingen voor IMAP.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 21:50

g0tanks

Moderator CSA
Die foutcode kan duiden op een corrupt pst-bestand. Dat is het bestand waarin Outlook alle lokale mails, agenda-items, contacten, etc. bewaart. Met dit stappenplan kan je proberen om het te repareren: https://docs.microsoft.co...pair-personal-folder-file

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 14:27
Het is uiteindelijk gelukt. Ik moest inloggen op de webmail van yahoo en daar een wachtwoord genereren voor Outlook Desktop en dit als wachtwoord invoeren.

[ Voor 134% gewijzigd door CoolDude99 op 29-10-2020 19:31 ]