Ik heb wat onderzoek gedaan naar een goede HDD met USB van minimaal 4 terrabyte onder de €175,- voor de veilige en betrouwbare opslag van muziek, Adobe CS, Sketch Up, Vectorworks en DWG bestanden. Ofwel alles wat je maar kan bedenken.
De snelheid is niet zeer belangrijk omdat het een opslag schijf is die ik naast mijn SSD op mijn werkdesktop gebruik. Ik draai wel regelmatig muziek van deze HDD.
Ik dacht zelf aan (beste uit de reviews):
- Western Digital My Passport Ultra 4TB
- Seagate Backup Plus Desktop Drive 5TB
- G-Technology G-Drive 4TB USB 3.0
Ik zie soms dat ondanks een goede beoordeling dat gebruikers andere ervaringen hebben dan de reviewers met name op de lange termijn
Heeft er iemand ervaring met deze schijven en of tips voor de aanschaf van een nieuwe externe HDD?
De snelheid is niet zeer belangrijk omdat het een opslag schijf is die ik naast mijn SSD op mijn werkdesktop gebruik. Ik draai wel regelmatig muziek van deze HDD.
Ik dacht zelf aan (beste uit de reviews):
- Western Digital My Passport Ultra 4TB
- Seagate Backup Plus Desktop Drive 5TB
- G-Technology G-Drive 4TB USB 3.0
Ik zie soms dat ondanks een goede beoordeling dat gebruikers andere ervaringen hebben dan de reviewers met name op de lange termijn
Heeft er iemand ervaring met deze schijven en of tips voor de aanschaf van een nieuwe externe HDD?