1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Vraag
Alle reacties
1:
Instellingen | Contacten | Accounts | Gmail
Schuifje bij Contacten
2:
In de app Contacten linksboven op Groepen.
Vinkje bij Alle Gmail.
[ Voor 51% gewijzigd door Cheesy op 29-10-2020 12:19 ]
1. Daar staat inderdaad het schuifje uit.Cheesy schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:16:
Er zijn 2 schuifjes, ik weet niet precies welke jij bedoeld in je post.
1:
Instellingen | Contacten | Accounts | Gmail
Schuifje bij Contacten
2:
In de app Contacten linksboven op Groepen.
Vinkje bij Alle Gmail.
2. Er staat geen 'groepen'
Ik snap er niets van...
Wat overigens wel opvalt is dat de 'onlangs toegevoegde' contacten niet dubbel zijn. Het zijn dus vooral (of alleen maar?) oude contacten die al jaren in mijn telefoon staan...
Wellicht simkaart-contacten? Maar waar zijn die dan heen gekopieerd? Of staan ze op de simkaart (zoals vroeger?) en kan ik dat uitzetten/verwijderen?
[ Voor 27% gewijzigd door Galois op 29-10-2020 12:24 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Dat er nu geen 'groepen' staat is dan op zich logisch, gezien je maar 1 bron hebt van contacten en dat is je iCloud.Galois schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:20:
[...]
1. Daar staat inderdaad het schuifje uit.
2. Er staat geen 'groepen'
Ik snap er niets van...
Maar waarom die dubbele contacten dan blijven verschijnen is mij ook een raadsel. Ik weet wel dat iOS contacten kan combineren. Heb je toevallig nog een iPhone of iPad om te kijken of daar hetzelfde gebeurt?
Voor zover ik weet worden simcontacten 1x geïmporteerd en wordt er verder niets met simcontacten gedaan (zoals vroeger bij oude telefoons wel gebruikelijk was inderdaad)
[ Voor 13% gewijzigd door Cheesy op 29-10-2020 12:26 ]
https://smallbusiness.chr...icate-contacts-75154.html
Gmail bood vroeger ook Exchange aan en is daar onlangs mee gestopt waardoor een brakke synchronisatie ontstaat.
Dat zou inderdaad kunnen...Cheesy schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:29:
Het zou hier mee te maken kunnen hebben:
https://smallbusiness.chr...icate-contacts-75154.html
Gmail bood vroeger ook Exchange aan en is daar onlangs mee gestopt waardoor een brakke synchronisatie ontstaat.
Maar dan zouden ze dus ook ergens opgeslagen moeten zijn. En waar dan? Niet op iCloud, maar dus ergens op de telefoon, waar je niet bij kunt?
Ik zou ook graag willen zien wat er op mijn simkaart staat. Staan daar nog nummers op? In ieder geval niet die hele oude nummers, want die stonden toentertijd op een andere simkaart (zo'n grote) en deze simkaart is zo'n nanosimkaart. Ik verwacht dat er dus geen contacten op staan...
Maar die dubbele contacten zijn opgeslagen is mij een raadsel.