Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ippy95
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07 15:11
Hallo allemaal,

Mijn Sony WH-CH700N bluetooth koptelefoon kan wel worden gekoppeld met mijn Windows 10 laptop, maar hij verbindt niet. Hij staat dus ook wel in de lijst met "andere apparaten" als gekoppeld. Heb ook geprobeerd met een andere Windows 10 laptop te verbinden en hierbij gebeurt het zelfde (wel koppelen, niet verbinden). Nadat ik de koptelefoon heb gekoppeld staat er wel een paar seconde "verbonden", maar dit gaat vrij snel naar "Gekoppeld". Met mijn Nokia 7.1 werkt de koptelefoon nog wel goed.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Koptelefoon: Sony WH-CH700N
Laptop: Asus UX410U met Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

- Bluetooth drivers opnieuw geïnstalleerd
- Bluetooth services opnieuw opgestart
- Andere bluetooth apparaten (andere koptelefoon, Logitech bluetooth adapter en smartphone) met mijn laptop verbonden (werken gewoon)
- Koptelefoon gereset
- Koptelefoon verbonden met mijn telefoon
- Proberen verbinden met andere Windows 10 laptop (werkt ook niet)

Wat kan ik nog doen om dit te fixen?

[ Voor 8% gewijzigd door ippy95 op 29-10-2020 11:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ippy95
Even een update. Heb dus gemaild met Sony en zij zeggen dat mijn koptelefoon niet compatible is met Windows 10. Dit is wel vreemd aangezien hij wel gewoon ongeveer 4 maanden met mijn laptop heeft gewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ippy95
Oké ik heb het opgelost. Reseten van de koptelefoon had dus geen zin, maar opnieuw initialiseren wel. Dit kan door de play knop en de aan/uit knop 7 seconde ingedrukt te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybirian
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-09 17:29
Ik heb net een Sony WH-CH700 overgenomen , an mijn telefoon werkt hij prima maar aan een Windows 10 Laptop niet, zelfde issue als eerder beschreven. Helaas werken de oplossingen niet. Hoop dat iemand nog een idee heeft

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
Cybirian schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 10:34:
Ik heb net een Sony WH-CH700 overgenomen , an mijn telefoon werkt hij prima maar aan een Windows 10 Laptop niet, zelfde issue als eerder beschreven. Helaas werken de oplossingen niet. Hoop dat iemand nog een idee heeft

thnx
De hierboven genoemde oplossing werkt niet? Anders een dongle in je laptop steken. Goede ervaringen met een Avantree DG80

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybirian
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-09 17:29
Hi Hulleman,

Bedankt ga ik eens naar kijken.

thnx
Pagina: 1