Hallo allemaal,
Mijn Sony WH-CH700N bluetooth koptelefoon kan wel worden gekoppeld met mijn Windows 10 laptop, maar hij verbindt niet. Hij staat dus ook wel in de lijst met "andere apparaten" als gekoppeld. Heb ook geprobeerd met een andere Windows 10 laptop te verbinden en hierbij gebeurt het zelfde (wel koppelen, niet verbinden). Nadat ik de koptelefoon heb gekoppeld staat er wel een paar seconde "verbonden", maar dit gaat vrij snel naar "Gekoppeld". Met mijn Nokia 7.1 werkt de koptelefoon nog wel goed.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Koptelefoon: Sony WH-CH700N
Laptop: Asus UX410U met Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Bluetooth drivers opnieuw geïnstalleerd
- Bluetooth services opnieuw opgestart
- Andere bluetooth apparaten (andere koptelefoon, Logitech bluetooth adapter en smartphone) met mijn laptop verbonden (werken gewoon)
- Koptelefoon gereset
- Koptelefoon verbonden met mijn telefoon
- Proberen verbinden met andere Windows 10 laptop (werkt ook niet)
Wat kan ik nog doen om dit te fixen?
Mijn Sony WH-CH700N bluetooth koptelefoon kan wel worden gekoppeld met mijn Windows 10 laptop, maar hij verbindt niet. Hij staat dus ook wel in de lijst met "andere apparaten" als gekoppeld. Heb ook geprobeerd met een andere Windows 10 laptop te verbinden en hierbij gebeurt het zelfde (wel koppelen, niet verbinden). Nadat ik de koptelefoon heb gekoppeld staat er wel een paar seconde "verbonden", maar dit gaat vrij snel naar "Gekoppeld". Met mijn Nokia 7.1 werkt de koptelefoon nog wel goed.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Koptelefoon: Sony WH-CH700N
Laptop: Asus UX410U met Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Bluetooth drivers opnieuw geïnstalleerd
- Bluetooth services opnieuw opgestart
- Andere bluetooth apparaten (andere koptelefoon, Logitech bluetooth adapter en smartphone) met mijn laptop verbonden (werken gewoon)
- Koptelefoon gereset
- Koptelefoon verbonden met mijn telefoon
- Proberen verbinden met andere Windows 10 laptop (werkt ook niet)
Wat kan ik nog doen om dit te fixen?
[ Voor 8% gewijzigd door ippy95 op 29-10-2020 11:11 ]