Gister een topic aangemaakt in algemene zaken omdat ik geen toegang had tot AMW, ik wilde namelijk daarin een topic aanmaken met de vraag wie een bepaald insect herkent omdat mijn kat daar vermoedelijk door was geprikt en ik het insect niet herkende en ik wilde toch weten waar ik mee te maken had voor het geval dat.
Topic is al snel verwijderd/verplaatst zonder dat ik hier enig bericht van heb gehad, vind ik sowieso al niet netjes dat even ter zijde maar ik heb nu constant rechts boven in een melding staan dat 2 tweakers op het topic hebben gereageerd maar ik kan het ook niet meer weghalen of iedergeval een acknowledge doen dat ik het heb gezien en de melding weg gaat.
Topic is al snel verwijderd/verplaatst zonder dat ik hier enig bericht van heb gehad, vind ik sowieso al niet netjes dat even ter zijde maar ik heb nu constant rechts boven in een melding staan dat 2 tweakers op het topic hebben gereageerd maar ik kan het ook niet meer weghalen of iedergeval een acknowledge doen dat ik het heb gezien en de melding weg gaat.
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....