Melding rechtsboven blijft op 1 staan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-10 16:17
Gister een topic aangemaakt in algemene zaken omdat ik geen toegang had tot AMW, ik wilde namelijk daarin een topic aanmaken met de vraag wie een bepaald insect herkent omdat mijn kat daar vermoedelijk door was geprikt en ik het insect niet herkende en ik wilde toch weten waar ik mee te maken had voor het geval dat.

Topic is al snel verwijderd/verplaatst zonder dat ik hier enig bericht van heb gehad, vind ik sowieso al niet netjes dat even ter zijde maar ik heb nu constant rechts boven in een melding staan dat 2 tweakers op het topic hebben gereageerd maar ik kan het ook niet meer weghalen of iedergeval een acknowledge doen dat ik het heb gezien en de melding weg gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdyjXqDI83cxaVT0DTFc05XX7zw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/shqWMGz0KBvsOOez1mHAwIg3.jpg?f=user_large

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
Ik heb het reeds opgelost, het is al weg.
Echter kunnen jullie wel aangeven wat er met mijn topic is gebeurd gezien ik geen melding heb gekregen wat ermee is gebeurd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 15:09

DaFeliX

Tnet Devver
Voor anderen die een bericht niet als 'gelezen' kunnen markeren: Je kunt op het icoon helemaal links klikken om een bericht als "Gelezen" te markeren.

Verder zie ik je bericht in Jeroenzer in "Het grote 'welk insect/beest(je) is dit?!' topic" staan, dus waarom het topic niet toeganglijk zou zijn, begrijp ik niet; want het lijkt er niet op dat je bericht verplaatst is.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
Thanks, maar het is wel verplaatst dus zonder dat ik hier melding van heb gehad.
Het zit nu namelijk in het 'Het grote 'welk insect/beest(je) is dit?!' topic'

Wat natuurlijk prima is! ik heb dit topic helemaal niet gezien anders had ik het daar zeker geplaatst.
Maargoed, neemt nog steeds niet weg dat ik niet naar het topic kon via die melding en geen bericht erover heb gekregen, dit kon ik ook niet in het topic zien want die was weg gehaald.

Ze hebben blijkbaar mijn topic gewoon los geplaatst in het 'Het grote 'welk insect/beest(je) is dit?!' topic'

Het is aan mijn kant nu duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 15:09

DaFeliX

Tnet Devver
@Jeroenzer Fijn dat het nu duidelijk is en je je topic weer gevonden hebt.

Normaal als een mod een reactie verplaatst, ontvang je daarvan wel een notificatie; per DM of een reactie in de topic zelf. Waarom dit nu niet is gebeurd, weet ik niet, maar mods maken ook wel 'ns een foutje ;)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet