Toon posts:

Een vreemd Creative DRX3 DVD probleem! Help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste windows 2000 drivers en software geinstalleerd en het werkte voorheen allemaal perfect.
Van de ene op de andere dag start de DVD Encore DVD player software niet meer op. De kaart wordt door windows gewoon goed herkend en geinstalleerd en de dvd player software wordt ook zonder foutmeldingen geinstalleerd, maar zodra ik de player zelf op wil starten gaat het fout.
Ik krijg dan de volgende foutmelding:
This program encounters an error while initializing the decoder device of your Creative PC-DVD hardware. Please check that the Creative PC-DVD card is installed and properly plugged in.

Natuurlijk heb ik meteen alles gechecked. Kaart in een ander PCI slot gestoken. Windows opnieuw naar hardware laten zoeken, enz. alles gaat goed en de kaart wordt door windows weer goed herkent en geinstalleerd. Maar zodra dus de DVD player software de decoderkaart gaat initialiseren voor gebruik kan ie hem niet meer vinden.

Snapt iemand wat er aan de hand kan zijn?
Heeft het iets met MCI drivers te maken?
Ik ben er nu al 4 uur mee bezig geweest, maar ik geef het eigelijk al een beetje op.

De drivers en software heb ik gedownload met de bestandsnaam DVDR3-beta.zip

/edit

O ja en ik heb ook al geprobeerd de Hollywood+ drivers en software te installeren. Installatie van drivers en software gaat goed, maar zodra ik die sigma player opstart krijg ik een MCI error (is gewoon een lege error box zonder verdere berichten) :( Daar kan ik dus ook niets mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win2k opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer. vreemd. nu weet ik nog niet waar het aan gelegen heeft.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Fijn dattie ut weer doet :)

Volgende keer niet meer crossposten aub.