Ik heb net een leuk setje voor mijn PC aangeschaft. Een Wavemaster Cube Mini Neo. Doet het op zich goed maar ondanks dat ik het goed aangesloten heb is het geluid van de speakers omgewisseld. Links = rechts & Rechts = links. In Windows en in Linux (ik heb dual boot systeem). Nu kan je in Linux dat softwarematig oplossen maar in Windows niet
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xzOJoqnokwMnqSVjTnuf41ov.jpg?f=user_large)
Is aangesloten met zo'n 3.5 plug in de PC en op de speaker zo'n dubbel kabeltje rood/wit.
Kan ik nu gewoon die witte in de rode uitgang doen en de rode in de witte? Of denk ik nu te simpel?
Misschien beetje stomme vraag maar heb hier totaal geen kaas van gegeten.
P.S. Ik snap dat ik de speakers ook kan omdraaien maar dat gaat in mijn geval niet omdat die rechter speaker de stroom en aansluiting op PC heeft en die staat er praktisch boven. En de linker staat een heel eind naar links.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xzOJoqnokwMnqSVjTnuf41ov.jpg?f=user_large)
Is aangesloten met zo'n 3.5 plug in de PC en op de speaker zo'n dubbel kabeltje rood/wit.
Kan ik nu gewoon die witte in de rode uitgang doen en de rode in de witte? Of denk ik nu te simpel?
Misschien beetje stomme vraag maar heb hier totaal geen kaas van gegeten.
P.S. Ik snap dat ik de speakers ook kan omdraaien maar dat gaat in mijn geval niet omdat die rechter speaker de stroom en aansluiting op PC heeft en die staat er praktisch boven. En de linker staat een heel eind naar links.
Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT