Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Usb c stick

Pagina: 1
Acties:

• dnh300
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-07 16:01
Grootte bedrijven zijn erg bezig met 8k en hoge kwaliteit audio waar bijna niemand nog naar opzoek is, Ik vraag me af waar de usb c sticks blijven (dus niet de usb c naar usb a sticks of die dual drives). Apple laptops hebben al een jaar geen usb poorten meer en sommige windows laptops of notebooks ook niet meer. Die hebben dus alleen nog usb c poortjes. Ik weet dat usb a nog extreem mainstream is en apple houdt van poortjes en opties weghalen maar ik had toch wel verwacht deze sticks voor het einde van 2020 te gaan zien. wat nog mogelijk is ;)

• dnh300
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-07 16:01
Ik zei ''niet die dual dingen''. Ik had deze inderdaad gezien maar waar zijn de usb c only sticks? :D Ik snap dat dual drives nu een goede optie zijn om de overstap te overbruggen maar toch zal je denken dat het logisch is als er ook al stickjes komen met alleen usb c.

[ Voor 18% gewijzigd door dnh300 op 28-10-2020 17:08 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

in die lijst staan ze. Niet veel weliswaar, maar ze staan er al tussen hoor. Beter kijken dus.

Hier staat tekst

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-11 16:08
SanDisk Ultra USB Type-C bijvoorbeeld, maar waarom zou je dat perse willen ?
'n beetje backwards compatibility is toch mooi meegenomen ? :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Ghostface9000 op 28-10-2020 17:13 ]

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11 16:07
Mijn vermoeden is dat de markt voor USBA sticks nog te groot is om groots in te zetten op USBC-only sticks.
Daarbij komt dat de snelheid van USBC-poorten zo hoog is (kan zijn) dat klanten gaan reclameren als de USB-stick al gauw als "te traag" wordt ervaren t.o.v. de maximale poortsnelheid.
Pagina: 1