Nederlandse vliegende PAL-V-auto ... (Carver referentie)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:54

S913

Abusus non tollit usum

Topicstarter
nieuws: Nederlandse vliegende PAL-V-auto mag Europese weg op na officiële toe...
@Koekiemonsterr
Carver ging in 2009 failliet en maakte de Carver One, een soort kruising tussen een auto en een motorfiets, die gebruikmaakt van hetzelfde kantelmechanisme.
Het staat ook al een paar keer in de comments genoemd, maar Carver heeft in 2010 een doorstart gemaakt en maakt nu elektrische varianten: https://carver.earth

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Right, ingevoegd, ook al was Carver niet direct het belangrijkste onderwerp natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Topicstarter
Mee eens, maar is een dermate leuk ding (laatst nog in een oude, echte, gereden) dat ik het wel terecht vond om te melden dat ze er nog zijn. Ook omdat hun technology dus nog steeds gebruikt wordt door dit bedrijf :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Jaloers :) Ik kan me dat item van Top Gear nog wel herinneren. Moet een geweldig ding zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Topicstarter
https://www.vvc-adventure...rijden-spectaculair-uitje

Helaas alleen maar een tijdje rondjes rijden op een circuitje. Nét een te duur speeltje om zelf aan te schaffen (mocht je er nog eentje vinden ...).

~ H.P. Lovecraft