Word bestanden beschadigd op harde schijf Lacie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosME
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik heb even een vraag. Er zijn een aantal word bestanden op mijn harde schijf beschadigd. Kun je deze terughalen? En wat zijn vaak de oorzaken? Ik heb zo'n vermoeden dat mijn vriend per ongeluk de harde schijf niet goed heeft afgesloten… kan dat een oorzaak zijn? Ik zou ze graag weer terug willen halen. Ik hoef er niet perse wat in te typen, als ik ze maar kan inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik vermoed dat hij de usb schijf te vroeg uit de computer heeft gehaald en/of die word documenten nog open stonden.

Heb je zelf al dingen opgezocht en geprobeerd? Als je de harde schijf aansluit op de computer waar het probleem op trad kun je kijken of je ze via Word weer kan herstellen.

Anders zou je eens kunnen kijken of je deze stappen uit kunt voeren:
https://www.easeus.com/st...-external-hard-drive.html

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosME
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-12-2023
Dat zou heel goed kunnen ja... dat hij ze geopend heeft en onjuist de schijf eruit heeft gehaald. Als ok het bestand open vraagt die ook of die moet repareren, maar als ik daar toestemming voor geef doet die niks.

Ik ga er nog even mee aan de slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je toevallig time machine ingesteld? Daarmee kan je eenvoudig een vorige versie terugzetten.

I reject your reality and substitute my own