Steam ID = Ackerfiets
            Logisch, maar de winkel zelf speelt het spelletje hier bij wijze van spreken vals. Mag dat volgens T.net gewoon?

Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
            De PW update 1 x in de zoveel tijd als ik mij niet vergis. De voorraadstatus word dus niet realtime doorgegeven.

Dat zou kunnen, maar kan ook zijn dat de status fout wordt doorgegeven.
Het beste wat je dus kan doen - lijkt mij - is 'onjuiste prijs melden' en dan als commentaar aangeven dat de levertijd niet klopt. Mocht dat niet gecorrigeerd worden, dan nog eens aan de bel trekken want dan moet iemand van Tweakers.net bij Kijkshop aan de bel trekken.
            Het beste wat je dus kan doen - lijkt mij - is 'onjuiste prijs melden' en dan als commentaar aangeven dat de levertijd niet klopt. Mocht dat niet gecorrigeerd worden, dan nog eens aan de bel trekken want dan moet iemand van Tweakers.net bij Kijkshop aan de bel trekken.
Bij het product kun je een melding doen over de informatie, anders:Family Guy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:10:
Logisch, maar de winkel zelf speelt het spelletje hier bij wijze van spreken vals. Mag dat volgens T.net gewoon?
ga naar https://tweakers.net/shopreview/ zoek daar op Kijkshop, klik de winkel aan en klik op de dan verschijnende infopagina rechts op Meldt foutieve informatie, dat gaat iemand naar die shop kijken.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
            Voor iedereen die deze nog zoekt,  Coolblue €799

Pagina: 1