outdoor IP camera met intern geheugen/SD kaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-10 09:46
Ik zoek een IP camera met intern geheugen of (micro)SD kaart.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om surveillance op de oprit te verkrijgen. Deze camera zal gemonteerd worden onder het afdak van de garagepoort. Mag met een netwerkkabel werken en indien mogelijk met PoE. Remote toegang tot de beelden is ook handig. Ik heb een VPN naar huis opgezet dus toegang via lokaal IP adres is wel fijn. Minimum 24 uur beelden zou ik wel willen bijhouden of kunnen bekijken.

Ik heb zelf eens gezocht maar krijg vooral compleet onbekende merken of de Google IP camera's, waar dan weer een abonnement voor vereist is.

Raden jullie iets aan? Prijs valt te bekijken met features uiteraard. Hoeft niets te fancy te zijn :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

sapphire

Die-hard pruts0r

Wat heb je zelf al gevonden ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Wat ik al heb gevonden in detail:
Ubiquiti UniFi Video UVC-G3-AF
Deze is niet duur, mijn netwerk zelf bestaat ook uit enkele UniFi producten maar ontbreekt SD kaart slot.

Eufy by Anker Eufycam 2C Duo Pack
Dit zijn 2 camera's en een storage device erbij. Echter neemt deze precies niet permanent op maar werkt op detectie en batterij. De oprit zou permanent opgenomen moeten worden, dit omdat er voornamelijk auto's oprijden en niet alleen mensen moet detecteren.

Google Nest Cam Outdoor
Deze lijkt nog het meest interessant, echter is er een abonnement vereist om 30 dagen terug te kunnen kijken. 3 dagen terugkijken is gratis via de app, maar lijkt nergens anders te kunnen opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurnTheLightsOn
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-05-2021
Bij mij thuis hangen er verschillende hikvisions. Heel tevreden van. Ik geloof dat er modellen zijn met sd kaartje, in mijn geval worden beelden gwn bijgehouden op nas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
TurnTheLightsOn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:23:
Bij mij thuis hangen er verschillende hikvisions. Heel tevreden van. Ik geloof dat er modellen zijn met sd kaartje, in mijn geval worden beelden gwn bijgehouden op nas.
Moet je oudere beelden manueel verwijderen? Ik heb nu ook wel een NAS staan. Enig idee hoe groot 1 dag bv aan data is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurnTheLightsOn
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-05-2021
deSenna24 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Moet je oudere beelden manueel verwijderen? Ik heb nu ook wel een NAS staan. Enig idee hoe groot 1 dag bv aan data is?
Loopt scriptje voor, ik sla de beelden 1 week lang op met 5fps in full hd res. Zou eens moeten kijken naar hoeveel data dat specifiek neemt maar is niet overdreven hoor. Zeker niet meer dan paar 100 gig
Pagina: 1