Ik heb thuis twee hepta speakers staan aangesloten op een versterker. Sinds kort doet de linker speaker het vaak niet. Als ik een beetje aan de RCA-kabel draai en in en uit doe, doet de linker speaker het vaak weer, maar meestal niet voor lang. Ik dacht dat het aan een stukke of half werkende RCA-kabel lag, maar die RCA-kabel is pas een paar maanden oud. De kabel is RCA naar 3.5mm en gaat in mijn laptop. Soms als ik het geluid vrij hard zet springt de linker speaker weer bij.
Ik heb de speakers omgedraaid, dit leek te werken maar na een half uurtje luisteren kreeg ik hetzelfde verhaal. Weer in de speaker die links staat (dus nu de andere speaker). Verder heb ik al andere aansluitingen geprobeerd op de versterker, maar dan kreeg ik geen geluid (weet ook niet welke aansluitingen geschikt zijn). Ook heb ik de L en R omgedraaid, dit werkte, want ik kreeg geluid uit beide speakers, maar dit is geen juiste oplossing, omdat het geluid niet in fase is.
Ik heb:
2 Hepta four tune MK2 speakers
Sony integrated stereo amplifier / versterker TA-S2
Ik zou graag geluid uit beide speakers willen hebben zonder dat dit telkens wegvalt. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb de speakers omgedraaid, dit leek te werken maar na een half uurtje luisteren kreeg ik hetzelfde verhaal. Weer in de speaker die links staat (dus nu de andere speaker). Verder heb ik al andere aansluitingen geprobeerd op de versterker, maar dan kreeg ik geen geluid (weet ook niet welke aansluitingen geschikt zijn). Ook heb ik de L en R omgedraaid, dit werkte, want ik kreeg geluid uit beide speakers, maar dit is geen juiste oplossing, omdat het geluid niet in fase is.
Ik heb:
2 Hepta four tune MK2 speakers
Sony integrated stereo amplifier / versterker TA-S2
Ik zou graag geluid uit beide speakers willen hebben zonder dat dit telkens wegvalt. Hoe kan ik dit oplossen?
[ Voor 3% gewijzigd door Jason24 op 27-10-2020 19:28 ]