aanrader Televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dienn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2020
Hey allemaal

Ik ben opzoek naar een nieuwe televisie van 43inch
Het budget is rond de €600 mag er wat over zitten.
Ik zou graag een 4K scherm hebben, speaker kwaliteit maakt niet veel uit ik heb een soundsystem.

Alvast bedankt! :)

Beste antwoord (via FeaR op 27-10-2020 20:06)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet en dat mis ik volledig in dit topic. Een lijstje van eisen posten tezamen met een budget en ons het uitzoekwerk laten doen is niet de bedoeling.

Onderstaande is immers niet voor niets een onderdeel van de template die naar voren komt bij het openen van een topic:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackoH
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:11
Als er nu toch eens een site was waar je zulke voorkeuren aan zou kunnen geven, en er dan een hele lijst zou komen met beschikbare modellen. Dat zou je dan Pricewatch of zo kunnen noemen...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet en dat mis ik volledig in dit topic. Een lijstje van eisen posten tezamen met een budget en ons het uitzoekwerk laten doen is niet de bedoeling.

Onderstaande is immers niet voor niets een onderdeel van de template die naar voren komt bij het openen van een topic:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.