Toon posts:

Iemand ooit van Etherlords gehoord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is een nieuw Russisch spel wat momenteel gebeta-test word. Het is een RPG met wat RTS invloeden ofzo (of andersom) :)... screenshots zien er waanzinnig uit. Check www.etherlords.com maar eens :)
Komt stiekum best wel goed spul uit Rusland zo te zien.

Ik heb me overigens maar vast aangemeld als beta tester (tijdje geleden) ik weet niet of dat nu nog kan. :?

Verwijderd

Etherlords lijkt wel een coole game te gaan worden. De website en screenies zien er in ieder geval zeer goed uit :)
De beta test is inderdaad bezig, maar er waren uiteraard veel meer aanmeldingen dan er beta-testers nodig zijn, maar er schijnt nog een 2e ronde te komen. Als goede beta-tester krijg je trouwens een vermelding in de credits van de game!

Het probleem is echter dat er zo veel goede RPG's aan zitten te komen (Neverwinter Nights, Torn, Morrowind, Dungeon Siege, Etherlords) dat ik toch een keuze moet maken welke ik ga spelen aangezien ik niet zoveel tijd heb om ze allemaal te gaan spelen :(

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:44
Ik denk dat ik ze allemaal wel gaat kopen .

want ik ben helemaal wag van RPG ..
(als het maar met 1 char gespeeld wordt dan vind het wel leuk maar met 4 of 6 tegelijk is minder)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:36

Petuhr

FreeBSD

WOW.... die site alleen al ziet er erg stoer uit...

Ook erg stoere screenshots..

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Screenies lijken wel ERG op Warlords. Maar die website is onovertroffen. Knap Flash-werk.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 09:57
Idd met meerdere karakters is niet zo geweldig, daarom gaat NWN helemaal da bom worden, zie het NWN draadje.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Schop !
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2823437,00.html

komt binnenkort uit en ziet er heel mooi uit

...

Pagina: 1