Sinds midden augustus is mijn GPU doorgebrand en heb ik niet kunnen gamen. Tijdens het onderzoeken en wachten raak ik door de bomen het bos kwijt en een beetje gestoord van de zakenpraktijken/delays die gaande zijn. Dus zoek ik wat hulp in de vorm van aanbevelingen van kaarten die misschien wel te verkrijgen zijn binnen een redelijke tijd.
Ik zoek een:
GPU om een 1440p 144Hz goed te driven met nieuwe games op hoog(ste) kwaliteit. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de rtx 3000 lijn vanwege raytracing + DLSS maar de availability laat het afweten. Ook ben ik erg benieuwd naar de nieuwe AMD kaarten.
budget:
Budget is rond de 750 euro maar niet al te veel meer. Momenteel sta ik op #579 van de wachtrij voor een ASUS TUF 3080 dus zoek ik andere opties.
voorkeuren?
Ik sta open voor alternatieven zolang het niet te lelijk is, ik heb wel een thema in m'n build maar daar hoef ik me ook niet compleet aan te houden. Zolang het metallic met zwart is en er rgb LEDs inzitten vind ik het goed. Daar kan ik ook nog wel wat op inleveren.
Systeemspecs:
i7 8700 (non K)
ROG STRIX B360 F Gaming
be quiet straight power 11 750W
16GB (2x8GB) 3000Mhz RAM (draait op 2666 met XMP aan, spooky)
M.2 SSD Samsung 970 1TB
Samsung SATA SSD 850 EVO 500GB
scherm: 27GL850
Als ik nog iets aan data mis wat handig zou zijn laat het me weten, dan voeg ik het toe of reageer ik met de info.
Ik zoek een:
GPU om een 1440p 144Hz goed te driven met nieuwe games op hoog(ste) kwaliteit. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de rtx 3000 lijn vanwege raytracing + DLSS maar de availability laat het afweten. Ook ben ik erg benieuwd naar de nieuwe AMD kaarten.
budget:
Budget is rond de 750 euro maar niet al te veel meer. Momenteel sta ik op #579 van de wachtrij voor een ASUS TUF 3080 dus zoek ik andere opties.
voorkeuren?
Ik sta open voor alternatieven zolang het niet te lelijk is, ik heb wel een thema in m'n build maar daar hoef ik me ook niet compleet aan te houden. Zolang het metallic met zwart is en er rgb LEDs inzitten vind ik het goed. Daar kan ik ook nog wel wat op inleveren.
Systeemspecs:
i7 8700 (non K)
ROG STRIX B360 F Gaming
be quiet straight power 11 750W
16GB (2x8GB) 3000Mhz RAM (draait op 2666 met XMP aan, spooky)
M.2 SSD Samsung 970 1TB
Samsung SATA SSD 850 EVO 500GB
scherm: 27GL850
Als ik nog iets aan data mis wat handig zou zijn laat het me weten, dan voeg ik het toe of reageer ik met de info.