De Halflife/Q2 was 2 jaar geleden al verouderd maar dit spel gebruikt die nog steeds ! Ok, je kan de omgeving letterlijk vernietigen en ik heb ook al in een sub gezeten met torpedo's wat allemaal erg cool is. Maar zo na een kwartiertje spelen ben ik toch echt niet overdonderd ofzo.
De personen in het spel lopen trouwens erg onrealitisch, het is bijna lachwekkend als je aangevallen wordt.
Misschien dat het na een tijdje spelen nog wat wordt maar de eerste indruk is cool idee maar had een wat nieuwere engine gebruikt.
uhm, sjaak, de Geomod engine is gewoon vanaf scratch geschreven hoorOp zaterdag 11 augustus 2001 02:11 schreef keldon het volgende:
Nou, er is weinig om over naar huis te schrijven vind ik. Ik heb geen screenshots voor je maar ik kan je wel vertellen dat ik hem vind tegenvallen.
De Halflife/Q2 was 2 jaar geleden al verouderd maar dit spel gebruikt die nog steeds ! Ok, je kan de omgeving letterlijk vernietigen en ik heb ook al in een sub gezeten met torpedo's wat allemaal erg cool is. Maar zo na een kwartiertje spelen ben ik toch echt niet overdonderd ofzo.
De personen in het spel lopen trouwens erg onrealitisch, het is bijna lachwekkend als je aangevallen wordt.
Misschien dat het na een tijdje spelen nog wat wordt maar de eerste indruk is cool idee maar had een wat nieuwere engine gebruikt.
Zeg harrie, toch minimaal gebaseerd op de Q2 engine dan want ik vind het er allemaal erg half-life achtig uitzien. Gewoon te ouderwets allemaal, dat is het eerste wat me opviel.Op zaterdag 11 augustus 2001 02:13 schreef woutf het volgende:
[..]
uhm, sjaak, de Geomod engine is gewoon vanaf scratch geschreven hoor
Maar ik heb net de demo gepeeld ... hij ging wel .. maar echt goed vind ik hem niet ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
uhm, frits, het is misschien niet state of the art maar toch echt helemaal from scratch geschreven hoorOp zaterdag 11 augustus 2001 02:14 schreef keldon het volgende:
[..]
Zeg harrie, toch minimaal gebaseerd op de Q2 engine dan want ik vind het er allemaal erg half-life achtig uitzien. Gewoon te ouderwets allemaal, dat is het eerste wat me opviel.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
ok, klaas. maar je moet toegeven dat het verdomt veel op half-life lijkt en voor een van scratch geschreven engine had het er wel wat gelikter uit mogen zien.Op zaterdag 11 augustus 2001 02:16 schreef woutf het volgende:
[..]
uhm, frits, het is misschien niet state of the art maar toch echt helemaal from scratch geschreven hoor
En zoals de enemy op je af komt lopen is toch geen gezicht, of ligt dat nou weer aan mij?
maar ok, die mannetjes zijn idd wel een beetje brak
Hier is een screen van dat stukje

Vind ik er nou niet bepaald Halflife uitzien
---
En een screen van de rocket door t raam!

Don't ever underestimate the power of the Dark side
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Voor dat ik begin:

En erna:

Ook geweldig dat er geen zwaartekracht is
dat vind ik toch wel ongelovelijk lame, t zou toch vet zijn? Zit iemand in een gebouw, schiet je de steuning weg, en hij stort 3 verdiepingen naar beneden!
Haha ik heb precies hetzelfde gedaanOp zaterdag 11 augustus 2001 05:22 schreef Albinoraptor het volgende:
Hier een paar van wat je kan doen met muren en zo.
Voor dat ik begin:
[afbeelding]
En erna:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook geweldig dat er geen zwaartekracht is
[afbeelding]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
LOL ik ookOp zaterdag 11 augustus 2001 14:35 schreef D³ het volgende:
[..]
Haha ik heb precies hetzelfde gedaanHoe neem je screenshots trouwens?
screenies = printscreen hoor ik zeggen, dan zet ie automatisch een plaatje in je red faction dir. Weet het niet zeker hoor, moet nog proberen.
Maar dat er geen zwaardekracht is is ook niet waar hoor, er zijn echt wel gebouwen die je weg kut schieten, en rotsen enzo, b.v. als je wat verder komt bij die brug zegmaar waar die auto over rijd, gooi je daar ff een bommetje op brug kapot auto valt naar beneden
Ik vind 't zeer gaaf iig, speelt lekker, beetje halflife achtig
Maar ook multiplayer, gooi ff een bommetje voor je neer... boem! gat in de grond d'r in springen en je hebt cover
Alleen de mannetjes.... ze rennen wel erg hard, en beetje houterig en nep, maarja hopenlijk is het een vroege demo
JustemOp zaterdag 11 augustus 2001 14:49 schreef Albinoraptor het volgende:
Ja klopt van die screenshots maken. En kan wel dingen laten instorten alleen bij dat extra level niet.
Maar volgen mij kun je wel gewoon een stuk rots laten instorten, dan moet je dus eerst gewoon rondom een stuk wegschieten, en dan de achterkant ook, 'k ga het eens proberen
boeien dat het grafisch ietsje minder is. De herspeelbaarheid is een stuk hoger bij dit spel.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Ik leefde me vooral uit met die onderzeeboot..
helemaal gelijkOp zaterdag 11 augustus 2001 17:15 schreef knightofn1 het volgende:
ach ik vind het nu al een betere gameplay hebben als max payneof ben ik nu heiligschennis aan het plegen
boeien dat het grafisch ietsje minder is. De herspeelbaarheid is een stuk hoger bij dit spel.
ik ga hier meer plezier aan beleven dan aan max payne hoor
als je even hier klikt dan kom je op mijn screenshot hall of fame van Red Faction Demo :-) zo houd ik rekening met de modemers nu kunnen julie kiezen of julie ze willen zien of nie
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Alleen de muren gaan nadat je teveel schade hebt gedaan niet meer kapot
Lees: er is nix meer van het level over
[voorbeeld]
je sluipt door en gang, plotseling zie je door de infrarood vision (of wat het ook is) van je rocket launcher een mannetje een vloer boven je lopen! Jij schiet als een malle die vloer kapot! Die andere speler helemaal verbaast dat opeens alles instort om hem heen etc. etc.
[/voorbeeld]
Verwijderd
Men... Dat lijkt me zooooo gaaf...Op zaterdag 11 augustus 2001 19:31 schreef DarkDante het volgende:
Bekijk het eens wat verder in de toekomst! Weet je wel niet wat voor coole opties dit geeft voor MODS?het geeft toch een hele nieuwe dimensie aan het multiplayen?
[voorbeeld]
je sluipt door en gang, plotseling zie je door de infrarood vision (of wat het ook is) van je rocket launcher een mannetje een vloer boven je lopen! Jij schiet als een malle die vloer kapot! Die andere speler helemaal verbaast dat opeens alles instort om hem heen etc. etc.
[/voorbeeld]
That beats cs 4 sure!
Ik vind hem trouwens wel leuk, doet me erg aan sin en hl denken. Alleen de wapens voelen niet lekker aan, en klinken naar niks, de vijanden zien er niet uit, en hebben een AI van nix, gillen niet, ontploffen niet als ze een raket tegen hun knar aan krijgen, ze bloeden zelfs niet eens.
Qua leveldesign gaat het wel, tziet er redelijk uit, en je loopt lekker.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik maak een groot gat in die natuurlijke brug en wat doet die APC ???

Hij rijd er na een paar keer probeeren gewoon in
Verder wel een cool spel, ik ga zeker het voledige spel probeeren.
Alleen is ie op het moment uitverkocht
Dus ff geen Red Faction plezier, multiplayer roelt echt zwaar!

Ik bedoel echt boven op het plafond zodat je vanaf boven naar beneden kijkt op dat gebouw.

Verwijderd
ik heb net ff die demo gespeeld en me 1e indruk was goed, alhoewel ik een paar opmerkingen heb
ik begon dus met de turt. was allemaal de normale basic controls enzo, weer leuk gedaan enzo, vooral dat je ff die sub in mocht
daarna de normale levels, sja wat moet ik ervan zeggen, vond het niet echt leuk, gewoon een gang doorlopen met wat nmys, toen ik hier mee bezig was [ik was ondertussen bij t stuk dat zo'n dude met een rl op je schiet aan de overkant -> je springt t water in en klimt aan de andere kant weer omhoog] begon ik het pistoolgeluid wat te zacht klinken... magoed weer ff wat gangetjes door en toen stond er opeens zo'n mol-ding
hopelijk heeft de uiteindelijke versie ook leukere levels dan mijnen [kan haast niet anders :)] maar t kapot knallen van muren owns zwaar

Echt cool om eens op dat gebouw te kunnen staan
Verwijderd
btw kep een foutje gemaakt want ik heb per ongeluk allemaal screenshots in de maintopic van red faction gezet. ik heb namelijk wat eastereggs gevonden in de demolevels
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
De brug in laten storten (JEEEJ

En wat d8en jullie hiervan
Mijn modem gaat in de fik!!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

en dan heb ik probs met ammo ...