Sinds 1-7 eigenaar van onze huidige woning. Nu de temperatuur buiten zakt, gaat de kachel wat meer draaien. In de badkamer hangt er afzonderlijk een thermostaat die de vloerverwarming en radiator aanstuurt. Ik krijg het ding echter niet ingeregeld. Geen handleiding beschikbaar, oud bewoner had hem ook niet. De rest van de woning wordt allemaal aangestuurd via een Honeywell T6.
Mijn vraag
Weet iemand naar aanleiding van onderstaande foto's om welk type het gaat? Dan kan ik een handleiding googlen en s'ochtends lekker een warme badkamer instappen als ik moet douchen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie hier het pracht exemplaar waar het om gaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle knoppen geprobeerd, ik kan inmiddels wel temperatuur omhoog krijgen zo lijkt, maar ik wil graag het programma in regelen.
Thermostaat van de muur afgehaald in de hoop er een type nummer terug te vinden, maar helaas, enkel een serienummer.
Gegoogeld op thermostaat in de hoop een foto te vinden van hetzelfde model, de oude bewoner gaf wel aan dat het om een relatief simpele thermostaat van de bouwmarkt ging.
Hopelijk tref ik iemand hier die toevallig dit typenummer weet!
Mijn vraag
Weet iemand naar aanleiding van onderstaande foto's om welk type het gaat? Dan kan ik een handleiding googlen en s'ochtends lekker een warme badkamer instappen als ik moet douchen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie hier het pracht exemplaar waar het om gaat.
![]() | ![]() | ![]() |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle knoppen geprobeerd, ik kan inmiddels wel temperatuur omhoog krijgen zo lijkt, maar ik wil graag het programma in regelen.
Thermostaat van de muur afgehaald in de hoop er een type nummer terug te vinden, maar helaas, enkel een serienummer.
Gegoogeld op thermostaat in de hoop een foto te vinden van hetzelfde model, de oude bewoner gaf wel aan dat het om een relatief simpele thermostaat van de bouwmarkt ging.
Hopelijk tref ik iemand hier die toevallig dit typenummer weet!
:strip_exif()/f/image/9WO7rInrkOfljj18RLC6aSpV.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/GUkmNrMfR20dOauvhYdsqOZD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/aHSOUdfAZOW1vTmanGX0ngXD.jpg?f=fotoalbum_tile)