Achterhalen Thermostaat type.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12-2025
Sinds 1-7 eigenaar van onze huidige woning. Nu de temperatuur buiten zakt, gaat de kachel wat meer draaien. In de badkamer hangt er afzonderlijk een thermostaat die de vloerverwarming en radiator aanstuurt. Ik krijg het ding echter niet ingeregeld. Geen handleiding beschikbaar, oud bewoner had hem ook niet. De rest van de woning wordt allemaal aangestuurd via een Honeywell T6.

Mijn vraag
Weet iemand naar aanleiding van onderstaande foto's om welk type het gaat? Dan kan ik een handleiding googlen en s'ochtends lekker een warme badkamer instappen als ik moet douchen :+

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie hier het pracht exemplaar waar het om gaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6abdI8a2v3mHcfT6qlnF6rlJlj8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9WO7rInrkOfljj18RLC6aSpV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKk_o9n2Wpe3EUUwBXASTZz1f10=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GUkmNrMfR20dOauvhYdsqOZD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EO_lKrH8AqDWRtjqc4ON9ft9o-Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aHSOUdfAZOW1vTmanGX0ngXD.jpg?f=fotoalbum_tile

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle knoppen geprobeerd, ik kan inmiddels wel temperatuur omhoog krijgen zo lijkt, maar ik wil graag het programma in regelen.
Thermostaat van de muur afgehaald in de hoop er een type nummer terug te vinden, maar helaas, enkel een serienummer.
Gegoogeld op thermostaat in de hoop een foto te vinden van hetzelfde model, de oude bewoner gaf wel aan dat het om een relatief simpele thermostaat van de bouwmarkt ging.

Hopelijk tref ik iemand hier die toevallig dit typenummer weet!

Beste antwoord (via Oulewappeur op 27-10-2020 10:43)

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-01 21:08

r_kluft

Hmmmmmm

Alle reacties

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-01 15:45
al reverse search gedaan in google?
plaats een foto in google afbeeldingen, dan zou die mogelijk met een kopie of iets wat er op lijkt kunnen komen

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • Beste antwoord

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Zoeken naar "vloerverwarming thermostaat" op google en door de afbeeldingen scrollen. Toevallig kwam er een bekend voor.
Leuke speurtocht geweest. :P

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12-2025
r_kluft schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:47:
Zoeken naar "vloerverwarming thermostaat" op google en door de afbeeldingen scrollen. Toevallig kwam er een bekend voor.
Leuke speurtocht geweest. :P
Mijn dank is groot, de tijd staat inmiddels goed ingeregeld, nu even kijken hoe we de rest precies gaan afstemmen.
Pagina: 1