[reminder is een beter woord]
Lang geleden:
Bouw de powermod in, bepaal (in overleg) wie dat mogen/kunnen, en je bent van een hoop gezeik van ons af
Mijn 'noodplan' is redelijk simpel overigens, maar ietwat 'gevoelig'
Gaarne geen oeverloze discussie. Is nl. voer voor /dev/null, behalve als deze echt _daadwerkelijk_ iets toevoegt.
Lang geleden:
Op donderdag 28 juni 2001 10:19 schreef Jaymz het volgende:
Na een BC, verhuizingen en een kleine reorganisatie op GoT (GC) is het wel weer eens tijd om hier wat actiever te zijn.
Eigenlijk is dit een vraag aan Femme, omdat ik voordat ik verkeerde aannames maak, en daaruit verkeerde acties laat voortvloeien, wil weten wat de status van de invoering van de powermoderator(s) is.
Natuurlijk, je hebt het druk gehad, en hebt het waarschijnlijk nog steeds druk. De vraag is heel simpel.
A: Kunnen we de powermodder zowieso nog verwachten (ff afchecken)
B: Op welke termijn dan (dagen, weken, maanden, kwartalen, jaren of eeuwen)
Voorstel.Op donderdag 28 juni 2001 12:05 schreef Femme het volgende:
a) Ja
b) Ik moet eerst wat dingen scripten die met de commerciële kant van de pricewatch te maken hebben (1-2 weken). Daarna hebben o.a. de shorts voor het nieuws een hoge prioriteit (verbouwen meuktracker). Als het alleen om de powermod gaat is het vrij snel door te voeren.
Bouw de powermod in, bepaal (in overleg) wie dat mogen/kunnen, en je bent van een hoop gezeik van ons af
Mijn 'noodplan' is redelijk simpel overigens, maar ietwat 'gevoelig'
Gaarne geen oeverloze discussie. Is nl. voer voor /dev/null, behalve als deze echt _daadwerkelijk_ iets toevoegt.