Beginnersvraag over aan te schaffen Mikrotik

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuintenTheOne1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-10-2020
Dag beste mensen van het goede leven😉...

Ik heb al heel lang een vraag waar ik eigenlijk niet zoveel van kan vinden op het internet.
Mijn vraag is namelijk: als ik bijvoorbeeld bij Coolblue een wifi router koop. Moet ik dan een abonnement hebben bij bijvoorbeeld Ziggo? Of hoef ik niks te doen alleen installeren en genieten maar?
Graag hoor ik van jullie en alvast bedankt voor reactie
Groeten Quinten Noordanus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
QuintenTheOne1 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 00:04:

Ik heb al heel lang een vraag waar ik eigenlijk niet zoveel van kan vinden op het internet.
Mijn vraag is namelijk: als ik bijvoorbeeld bij Coolblue een wifi router koop. Moet ik dan een abonnement hebben bij bijvoorbeeld Ziggo? Of hoef ik niks te doen alleen installeren en genieten maar?
Welkom op het forum.

Wat heb je zelf al gevonden?

Kijk ook even in de FAQ over (be)groeten.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:58

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Hierbij nog de originele post van @Thasaidon
QuintenTheOne1 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 00:04:

Hallo Quinten,

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar voor een Internet verbinding zul je altijd een abonnement moeten hebben bij een internet provider. Het zij via de kabel (Ziggo), glasvezel (bv KPN), xDSL (diverse ISP's) of bv via een mobiele provider (4/5G).

Een wifi router welke je koopt, bij bv Coolblue, moet immers op het netwerk van een ISP aangesloten worden anders heb je geen koppeling met Internet.

[ Voor 68% gewijzigd door MisteRMeesteR op 27-10-2020 09:15 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:58

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goedemorgen @QuintenTheOne1, Welkom op GoT! *O*

Een internet abonnement heb je altijd nodig. Hoe kan je nieuwe, magische, onovertroffen WiFi router anders zijn verkeer 'kwijt' richting het internet? Niet. :)

Neem even een lekker drankje en lees onze prachtige FAQ (Forum FAQ) even door zodat je bekend raakt met de huisregels hier.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben over waarom ik dit topic sluit? Schroom niet om mij een DM te sturen :) .

www.google.nl

Dit topic is gesloten.