Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Vraag
Beste antwoord (via styx1 op 05-11-2020 16:14)
Nonsense. Het is een kabel die een USB-C aansluiting heeft en alles ondersteund wat daar overheen kan. Het feit dat ie óók Thunderbolt 3 doet wil niet zeggen dat ie de basale USB-C functionaliteit niet meer doet.....nelizmastr schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:31:
Dat is een thunderbolt kabel. Je scherm heeft alleen USB-C.
Je zal een reguliere USB-C kabel moeten hebben.
@styx1 yup, die kabel gaat zonder meer werken. Voor zo'n beetje alles wat je maar zou kunnen willen doen met een USB-C kabel.
[ Voor 11% gewijzigd door Croga op 27-10-2020 08:35 ]
Alle reacties
Dat is een thunderbolt kabel. Je scherm heeft alleen USB-C.styx1 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:18:
Ik heb sindskort een usb c monitor (dell u2421he) waar een usb c kabel mee is geleverd. Deze kabel werkt ook prima met mijn laptop, alleen is de kabel erg stug. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe kabel, het liefst een braided/geweven welke mijn laptop kan opladen, en daarnaast beeld kan doorgeven.
Wat ik zelf gevonden heb:
https://www.amazon.nl/UGR...l-MateBook/dp/B0793MG1GK/
Is dit een geschikte kabel?
I reject your reality and substitute my own
Wat is een reguliere USB-C kabel?
Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Nonsense. Het is een kabel die een USB-C aansluiting heeft en alles ondersteund wat daar overheen kan. Het feit dat ie óók Thunderbolt 3 doet wil niet zeggen dat ie de basale USB-C functionaliteit niet meer doet.....nelizmastr schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:31:
Dat is een thunderbolt kabel. Je scherm heeft alleen USB-C.
@styx1 yup, die kabel gaat zonder meer werken. Voor zo'n beetje alles wat je maar zou kunnen willen doen met een USB-C kabel.
[ Voor 11% gewijzigd door Croga op 27-10-2020 08:35 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ik heb ook een dergelijke monitor die met 60W kan laden en daar is ook een stugge USB kabel bijgeleverd.
[ Voor 7% gewijzigd door Skynett op 27-10-2020 09:00 ]
Hier moet alle shit staan die ik heb.
Het werkt wel gewoon