Tv beugel voor de LG oled 55cx6la

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanzw1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-06 17:24
Ik zoek een?
Tv beugel voor de LG oled 55cx6la

Wat is je budget?
Ik wil graag onder de honderd euro blijven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om de tv 10cm van de muur te hangen aangezien er buizen links van de tv lopen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf wat gezocht en kwam op bol.com armen tegen die tot 70 inch ondersteunen.
https://www.bol.com/nl/p/...1HLQ.1_31.40.ProductTitle

Maar op deze forums kwam ik de vogel 2245 tegen
pricewatch: Vogel's Wall 2245 Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is dus is het echt nodig om de 70 euro extra te spenderen en die van vogel te halen want wat is er anders dan de goedkopere , en of jullie nog andere adviezen/ervaringen hebben :D

Beste antwoord (via dylanzw1 op 28-10-2020 19:06)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-06 13:46
Ik heb deze wallmount keer voor € 80 opgepikt op Ibood. Gebruik ik voor een OLED C7 55 inch. Hangt als een huis en is een kwalitatief ding. Zit ook een geïntegreerde waterpas in en goede handleiding om em te installeren. Zal bij die vogels ook zo zijn.

Het is vast niet nodig om € 70 extra te spenderen, maar ergens moet er verschil in kwaliteit zijn. Belangrijk dat er nog een beetje knappe schroeven bij zitten voor in de muur en dat schroeven meegeleverd worden die in je tv passen. Dat is namelijk niet altijd het geval. Mijn tv was toentertijd € 1.500 en die ga ik niet aan een beugel hangen van drie tientjes die kan draaien, kantelen en je van de muur kunt trekken. Wellicht een psychologisch dingetje. Voor een muurbeugel die strak aan de muur komt hangen zou ik daar minder moeite mee hebben, omdat die dingen niks te lijden hebben.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-06 13:46
Ik heb deze wallmount keer voor € 80 opgepikt op Ibood. Gebruik ik voor een OLED C7 55 inch. Hangt als een huis en is een kwalitatief ding. Zit ook een geïntegreerde waterpas in en goede handleiding om em te installeren. Zal bij die vogels ook zo zijn.

Het is vast niet nodig om € 70 extra te spenderen, maar ergens moet er verschil in kwaliteit zijn. Belangrijk dat er nog een beetje knappe schroeven bij zitten voor in de muur en dat schroeven meegeleverd worden die in je tv passen. Dat is namelijk niet altijd het geval. Mijn tv was toentertijd € 1.500 en die ga ik niet aan een beugel hangen van drie tientjes die kan draaien, kantelen en je van de muur kunt trekken. Wellicht een psychologisch dingetje. Voor een muurbeugel die strak aan de muur komt hangen zou ik daar minder moeite mee hebben, omdat die dingen niks te lijden hebben.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven2912
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06 11:15
Ik vond het t niet waard om 70 euro meer aan uit te geven. Ik heb de tv inmiddels plat op de muur gemonteerd met een vaste beugel omdat de tv het mooist hangt vlak tegen de muur. Ik had de draaibare beugel echter nog van de vorige tv en heb dat eerst geprobeerd.

Onderstaand de beugel die ik heb gebruikt. Wordt met 4 bouten in de muur bevestigd en zit extreem solide in een stenen muur. Ik heb die van mij niet meer in gebruik. Als je wilt mag je hem ophalen. Weet alleen niet of ik alle schroeven/bouten snel kan vinden.

https://www.amazon.nl/Muu...3879015&sr=8-2&th=1&psc=1

11x Jinko cheetah 325wp/SE3000HD op zzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanzw1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-06 17:24
Sven2912 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:01:
Ik vond het t niet waard om 70 euro meer aan uit te geven. Ik heb de tv inmiddels plat op de muur gemonteerd met een vaste beugel omdat de tv het mooist hangt vlak tegen de muur. Ik had de draaibare beugel echter nog van de vorige tv en heb dat eerst geprobeerd.

Onderstaand de beugel die ik heb gebruikt. Wordt met 4 bouten in de muur bevestigd en zit extreem solide in een stenen muur. Ik heb die van mij niet meer in gebruik. Als je wilt mag je hem ophalen. Weet alleen niet of ik alle schroeven/bouten snel kan vinden.

https://www.amazon.nl/Muu...3879015&sr=8-2&th=1&psc=1
Heey hartstikke bedankt voor de uitleg , ik ben toch maar voor eentje gegaan bij coolblue van 70 euro : https://www.coolblue.nl/p...-motion-xl-3-sterren.html

Heb ik zelf toch iets meer rust bij in mijn hart dan bij eentje van 30 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven2912
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06 11:15
Prima hoor. Ik moet zeggen dat de steun die ik van Amazon letterlijk zo vast zat als een huis, maar als dit je een beter gevoel geeft doe je daar goed aan! Veel plezier ervan :)

11x Jinko cheetah 325wp/SE3000HD op zzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10-06 18:48
Deze [YouTube: DQ Rhodos 600 TV BEUGEL LCDwandbeugels nl] bevalt mij uitstekend, ik gebruik deze nu nog met een 40",maar hij is ook geschikt voor grotere modellen (Max 20 kg of 63").

Vaste locatie, vast netwerk.

Pagina: 1