Sony WH-1000MX3 verbinden met Onkyo TX-SR607

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ka.Ja
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-12-2020
Mijn vraag

Ik heb geen enkel technisch inzicht, dus misschien stel ik wel een onbenullige vraag, maar dat moet dan maar.
Ik denk er over om een paar Sony WH 1000MX3 headphones aan te schaffen. Ik wil hem verbinden met mijn Onkyo tx sr 607 , maar die heeft volgens mij geen bluetooth. Hoe zou ik toch een bluetooth verbinding kunnen bewerkstelligen? Gaat een Bluetooth transmitter helpen en zo ja: hoe en waar sluit ik die aan

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:03

FeaR

In GoT we trust

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dat deel uit de template is er niet voor niets, op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet. Pak een foto/afbeelding of de handleiding van de TX-SR607 er bij en kijk welke uitgangen je hebt. Subwoofer Pre Out kan je niets mee. Pre-Out op Zone 2 klinkt leuk maar heeft beperkingen. Of die beperkingen in dit geval spelen is niet te zeggen. Hint:niet alle ingangen/signalen worden naar Zone 2 doorgezet, dus het hangt af van de bronnen die je wilt beluisteren. Heb je nog de Tape Out maar ook die kan onderhevig zijn aan beperkingen. Sowieso heb je uit die ingang altijd vol volume dus een apparaat met volumeregeling is, indien die uitgang zou werken, gewenst. Makkelijkste zal de 6,3mm jack aan de voorzijde zijn, dan heb je alle bronnen en volumeregeling via de Onkyio. Echter verlies je dan ook de output naar de speakers.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ka.Ja
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-12-2020
Thanks voor de tip. Ik ga voor de 6,3 jack aan de voorzijde