Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niccotje
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-10-2022
Mijn vraag
...hallo allemaal
Mijn freebuds 3 heb ik nu 4 maand in bezit maar nu merk ik dat me rechter oortje echt zacht klinkt tegen over de linker is hard ik kan nergenst vinden waar dat aan ligt heb bij de instellingen gekeken maar zonder succses ik hoor mensen wel zegge je moet het op mono zetten maar kan die instelling nergenst vinden dus dat heb ik nog niet getest.

Alvast bedankt voor mee denken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...tel: huawei mate 20 pro android 10.1
Freebuds 3 geupdate naar laatste versie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...heb ze al schoongemaakt met warme tandenborstel zoals op youtube mooi uitgelegt word maar helpt niks ( en ja me oren zijn ook schoon :) en heb ze al gereset maar zonder resultaat

Dus hopelijk kom ik hier iets verder.

Mvg niccotje

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:59
Ook al geprobeerd in combi met andere telefoon? Verwacht dat het aan de oortjes ligt, maar dit om uit te sluiten dat het je telefoon is.

En andere mensen ook gevraagd om te luisteren, om uit te sluiten dat het aan de gebruiker ligt?

[ Voor 26% gewijzigd door Cyriel85 op 26-10-2020 19:33 ]

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niccotje
Ik heb het getest met een oppo a72 maar idem dito dus helaas geen succses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:59
Als je zeker weet dat het niet aan je gehoor ligt, lijkt 't me tijd om terug te gaan voor garantie.

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Probeer je linker en rechter oortje eens te wisselen (ja, het zit niet, maar tijdelijk), dan weet je zeker dat het aan de oortjes ligt.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had recent hetzelfde en was overtuigd dat het schoonmaken niet was.

Uiteindelijk toch het roostertje echt UIT de earbud moeten halen en schoonmaken - mijn andere schoonmaakpogingen hadden niet geholpen.

Niet dezelfde earbuds overigens, maar volgens google een meer voorkomend probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niccotje
Ik kan ook de instellingen niet vinden van mono of stereo op me gsm namelijk.

Mvg nicco
Pagina: 1