Apple oplaadkabel doorgebrand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 09:43
In juli is mijn officiële Apple kabel doorgebrand, terwijl deze ook zat in een officiële Apple oplader.

Mijn iPhone lag te laden op mijn bureau, toen ik deze oppakte merkte ik dat het einde van de kabel (wat in de iPhone zit) enorm warm was (kon je niet aanraken). Meteen uit mijn iPhone getrokken en uit het stopcontact gehaald. Hierna kwam er allemaal rook uit de kabel en brandde deze door. Het plastic is hierdoor deels gesmolten, zie foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rtOkYrHsXfuUvB0R6RrqYIWIPus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Clka8YsxjqRzC9iAXb1SOWnz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb toen contact met Apple gehad, en foto's etc gestuurd. Deze gingen het voor mij uitzoeken. Ik heb daarna niks meer gehoord, ook niet na 2x een opvolgmail te sturen. Weet iemand wat ik nog kan doen? Het liefste heb ik gewoon een nieuwe kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Nieuwe kabel kopen.

In het beste geval heb je er staks 1 in reserve van Apple.
En in het geval dat Apple niet thuis geeft, in elk geval kan je je toestel weer opladen..(zou niet 4 maanden zonder opgeladen telefoon kunnen)

Je zou Apple nog even via Social media hiermee lastig vallen,
Maar persoonlijk zou ik er niet te veel tijd in steken.

[ Voor 30% gewijzigd door jack zomer op 26-10-2020 16:52 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

The Unbelievabl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:46:
In juli is mijn officiële Apple kabel doorgebrand, terwijl deze ook zat in een officiële Apple oplader.

Mijn iPhone lag te laden op mijn bureau, toen ik deze oppakte merkte ik dat het einde van de kabel (wat in de iPhone zit) enorm warm was (kon je niet aanraken). Meteen uit mijn iPhone getrokken en uit het stopcontact gehaald. Hierna kwam er allemaal rook uit de kabel en brandde deze door. Het plastic is hierdoor deels gesmolten, zie foto.

[Afbeelding]

Ik heb toen contact met Apple gehad, en foto's etc gestuurd. Deze gingen het voor mij uitzoeken. Ik heb daarna niks meer gehoord, ook niet na 2x een opvolgmail te sturen. Weet iemand wat ik nog kan doen? Het liefste heb ik gewoon een nieuwe kabel.
Nooit zoiets gezien, lijkt meer op spelen met dikke Edding-stift.
Verder geef je niet aan hoe oud, en welke iPhone(en leeftijd)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:44
Kabelbreuk en daardoor kortsluiting. Gaan ze onder user abuse schuiven, wat het in de meeste gevallen ook gewoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 09:43
Dank voor de rappe antwoorden. Ik had nog een reservekabel dus het is niet zo alsof ik al maanden zonder opgeladen telefoon leef.

Het gaat om een iPhone X, gekocht toen deze vrijwel net uit was.

Ik weet niet zeker of deze kabel bij mijn iPhone zat of later gekocht. Kan je nog ergens terugvinden welke kabel hoorde bij je iPhone? Ik heb een half jaar geleden nog een officiële kabel gekocht bij Mediamarkt, maar ik weet niet of dat deze is.

[ Voor 39% gewijzigd door The Unbelievabl op 26-10-2020 17:01 ]