Hoi, ik ben opzoek naar een simpele laptop puur voor het kijken van (gedownloade) films en series, en browsen online. Ik stream voornamelijk via plex vanaf mn desktop. De laptop die ik nu heb kan die nog wel eens choppy afspelen.
Ik zat te kijken en kwam uit op Asus VivoBook D509DA-EJ028T, maar nu las ik op sommige plekken dat deze een slecht beeldscherm heeft.
Wat ga je met je laptop doen?
Zoals in de titel staat; een laptop voornamelijk om films mee te kijken. Ik gebruik wel photoshop, maar daar heb ik een volle desktop voor, dus zolang deze het maar kan draaien is dat allang genoeg. Het scherm is belangrijk. En hij moet natuurlijk niet te klein zijn. Min 14".
Gewoon windows als OS. 8gb ram? En het liefst 500+gb. Ik wil trouwens wel hdmi en jack
Wat is je budget?
Ik hoop niet veel hoger dan 500 euro?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee puur thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur.
Ik zat te kijken en kwam uit op Asus VivoBook D509DA-EJ028T, maar nu las ik op sommige plekken dat deze een slecht beeldscherm heeft.
Wat ga je met je laptop doen?
Zoals in de titel staat; een laptop voornamelijk om films mee te kijken. Ik gebruik wel photoshop, maar daar heb ik een volle desktop voor, dus zolang deze het maar kan draaien is dat allang genoeg. Het scherm is belangrijk. En hij moet natuurlijk niet te klein zijn. Min 14".
Gewoon windows als OS. 8gb ram? En het liefst 500+gb. Ik wil trouwens wel hdmi en jack
Wat is je budget?
Ik hoop niet veel hoger dan 500 euro?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee puur thuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur.