Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn zus zoekt een laptop voor video -en fotobewerking. Behoefte aan een echt snel systeem is er niet, het moet wel gewoon soepel kunnen omgaan met Photoshop en dergelijke.
Wat is je budget?
Budget zit op 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal voornamelijk thuis staan of bij klanten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet bepaalde merkvoorkeuren maar het een standaard laptop uitstraling hebben. Geen RGB of andere zaken wat je met name bij gaming laptops ziet.
Het mag natuurlijk wel een gaming laptop zijn.
Verder is het budget misschien te krap voor een i7, heb gehoord dat een i5 of Ryzen 5 ook wel moet voldoen. Verder is een kleine grafische kaart ook nodig lijkt me. Bijvoorbeeld de 1650 (gezien het budget) ?
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn zus zoekt een laptop voor video -en fotobewerking. Behoefte aan een echt snel systeem is er niet, het moet wel gewoon soepel kunnen omgaan met Photoshop en dergelijke.
Wat is je budget?
Budget zit op 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal voornamelijk thuis staan of bij klanten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet bepaalde merkvoorkeuren maar het een standaard laptop uitstraling hebben. Geen RGB of andere zaken wat je met name bij gaming laptops ziet.
Het mag natuurlijk wel een gaming laptop zijn.
Verder is het budget misschien te krap voor een i7, heb gehoord dat een i5 of Ryzen 5 ook wel moet voldoen. Verder is een kleine grafische kaart ook nodig lijkt me. Bijvoorbeeld de 1650 (gezien het budget) ?