Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Zoek een goede midrange telefoon. High end mag natuurlijk alleen is daar het budget niet echt voor
Wat is je budget?
Budget is rond de € 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gaan gebruiken voor whatsapp, youtube af en toe wat gamen, videos maken, fotos maken.
Ondanks dat ik een systeemcamera heb merk ik dat ik vrij veel foto's maak met mijn telefoon dus de telefoon moet wel goede foto's en filmpjes maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op dit moment nog een Honor 8 die inmiddels 4 jaar oud is en het aan het begeven is
Waar ik tussen zit te twijfelen zijn de volgende telefoons
Samsung S20 FE (4g versie )
Oneplus 8T
Xiaomi Mi 10T pro
(eventueel nog de Oppo Reno4 pro, alleen is die nog vrij prijzig voor wat je krijgt)
Xiaomi ben ik niet bekend mee maar heb op dit moment wel een Honor / Huawei
Als werktelefoon heb ik nog een S8 maar gebruik liever de honor
Oneplus lijkt me een goede optie alleen lees ik bij diverse reviews dat de camera's tegenvallen
Wat is jullie idee hierin?
Ik zoek een?
Zoek een goede midrange telefoon. High end mag natuurlijk alleen is daar het budget niet echt voor
Wat is je budget?
Budget is rond de € 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gaan gebruiken voor whatsapp, youtube af en toe wat gamen, videos maken, fotos maken.
Ondanks dat ik een systeemcamera heb merk ik dat ik vrij veel foto's maak met mijn telefoon dus de telefoon moet wel goede foto's en filmpjes maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op dit moment nog een Honor 8 die inmiddels 4 jaar oud is en het aan het begeven is
Waar ik tussen zit te twijfelen zijn de volgende telefoons
Samsung S20 FE (4g versie )
Oneplus 8T
Xiaomi Mi 10T pro
(eventueel nog de Oppo Reno4 pro, alleen is die nog vrij prijzig voor wat je krijgt)
Xiaomi ben ik niet bekend mee maar heb op dit moment wel een Honor / Huawei
Als werktelefoon heb ik nog een S8 maar gebruik liever de honor
Oneplus lijkt me een goede optie alleen lees ik bij diverse reviews dat de camera's tegenvallen
Wat is jullie idee hierin?