Vraag

• kuota
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-03 20:02
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Zoek een goede midrange telefoon. High end mag natuurlijk alleen is daar het budget niet echt voor

Wat is je budget?
Budget is rond de € 500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gaan gebruiken voor whatsapp, youtube af en toe wat gamen, videos maken, fotos maken.
Ondanks dat ik een systeemcamera heb merk ik dat ik vrij veel foto's maak met mijn telefoon dus de telefoon moet wel goede foto's en filmpjes maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op dit moment nog een Honor 8 die inmiddels 4 jaar oud is en het aan het begeven is

Waar ik tussen zit te twijfelen zijn de volgende telefoons
Samsung S20 FE (4g versie )
Oneplus 8T
Xiaomi Mi 10T pro
(eventueel nog de Oppo Reno4 pro, alleen is die nog vrij prijzig voor wat je krijgt)

Xiaomi ben ik niet bekend mee maar heb op dit moment wel een Honor / Huawei
Als werktelefoon heb ik nog een S8 maar gebruik liever de honor

Oneplus lijkt me een goede optie alleen lees ik bij diverse reviews dat de camera's tegenvallen

Wat is jullie idee hierin?

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:41
Wat voor games verwacht je te doen? Snake en sudoku? Of ook allerlei spelletjes die je honor 8 amper aan kan.

Alle mobieltjes zijn een stuk sneller dan je honor. Maar ze zijn ook een stukje groter : vooral in de lengte. Is dit een probleem (de mi 10T pro is het grootst).

Vergelijk ook de mi 10 mee :)
-> iets kleiner, vingerafdruk achter scherm ipv aan/uit knop
-> oled ipv LCD (wel maar 90hz ipv 144 hz)

[ Voor 19% gewijzigd door 99ruud99 op 26-10-2020 13:25 ]

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28

Nibbz

Postmaster General

Woon je dicht bij de Duitse grens? Anders is een Pixel 3A een mooi alternatief (en ook nog onder budget)

€ 289,-
https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-3a-2546764.html

Idd, 4a is wellicht een beter optie (ik dacht dat de 4a nog iets duurder was, maar zit een mooie prijs op :) )

[ Voor 25% gewijzigd door Nibbz op 26-10-2020 13:30 ]

13:37

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:49
Nibbz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:17:
Woon je dicht bij de Duitse grens? Anders is een Pixel 3A een mooi alternatief (en ook nog onder budget)

€ 289,-
https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-3a-2546764.html
Als je een pixel wilt is de 3A het oude model. Je wilt nu de 4a hebben (ook nog binnen budget)

reviews: Google Pixel 4a - Geen no-brainer, wel charmant

[Google Pixel 4a] Levertijden en Prijzen

https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-4a-2680264.html

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
OnePlus 8T zit denk ik 100 Euro boven je budget? Camera is prima daarvan verwacht ik, hoofd camera is zelfde als in de Nord en de gewone 8, en zeker een vooruitgang na je vorige toestel. Die in de Samsung S20 FE is wel nog ietsje beter, maar of dat voor jou gebruik merkbaar zal zijn is aan jou. camera van de Mi 10T pro is trouwens ook lang niet slecht.

• kuota
De pixel 4a leek mij op het eerste gezicht een wat mindere telefoon.
heb ik naar gekeken maar door de toegepaste chip is hij uit mijn lijst verdwenen
De pixel 5 zit weer even te hoog in budget

• walliewop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-11 00:14
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.

Echter krijg je op de 10T Pro 150 euro cashback wat het aardig interessant maakt.

Zo kan ik nu de 10T pro met hetzelfde abonnement als ik al heb (TELE2/7GB/200 min/sim only/14 euro per maand), de telefoon voor 330 euro krijgen als ik de abonnementskosten en de cashback er af trek.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:41
Dat is een goede deal :)

• kuota
Dat is idd een goede deal
Mocht het niks zijn kun je deze altijd nog verkopen voor 400
Ik keek naar deze telefoon vanwege de cashback actie
Maar is wel wat aan de grote / zware kant

Verschilt Xiaomi heel veel met Huawei?

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 18:00

bosaap22

Doing things I'm good at.

Is de OnePlus Nord niet een betere deal voor je i.p.v. de 8T?

Toen ik de topic titel las waar je het hebt over een goede mid-range telefoon dacht ik meteen hieraan.
pricewatch: OnePlus Nord (8GB ram) Grijs

Blijf je ruim binnen je budget en heb je voldoende toeters en bellen om de dingen op je telefoon te doen die je aangaf.

• Skeuomorf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:29
Ook ik ben aan het kijken naar een opvolger en heb op dit moment de Realme X3 Superzoom in mijn lijstje staan.
Die zie ik hier nog niet voorbij komen.
Bij Realme te bestellen voor 499,-

https://tweakers.net/pric...-ram-blauw/specificaties/

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Skeuomorf schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:28:
Ook ik ben aan het kijken naar een opvolger en heb op dit moment de Realme X3 Superzoom in mijn lijstje staan.
Die zie ik hier nog niet voorbij komen.
Bij Realme te bestellen voor 499,-

https://tweakers.net/pric...-ram-blauw/specificaties/
Een goede keuze, maar weet wel dat in Q4 (komende 2 maanden) de X7 Pro in Europa gereleased wordt, met een 120Hz OLED en een beter presterende chip dan de 855+ (Dimensity 1000+), al zijn de camera's wat minder interessant. Maar de prijs zou niet hoger dan €400-500 moeten zijn als je ziet dat hij in China dezelfde prijs heeft als de X3 SuperZoom.

• kuota
Heb de Samsung S20 fe 5G besteld via de ING met de kortingsactie
De review van Tweakers gaf eigenlijk de doorslag.
Ben benieuwd.
In ieder geval bedankt voor de reacties.
Pagina: 1