Jaloezieën / Shutters maar dan anders

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:00
Wij hebben een redelijk groot raampartij (7 meter x 2.6 meter) met in het midden schuifdeuren. We hebben nu gordijnen, maar willen het vervangen met jaloezieën. Echter ben ik bang dat de jaloezieën in het midden snel stuk zullen gaan. Vanwege de schuifdeuren zal de jaloezieën namelijk iedere dag wel 1-2x omhoog en omlaag geschoven worden.

Een mogelijke oplossing is shutters. Die kan je opzij schuiven en klappen/vouwen in elkaar, echter vind ik dat in het midden van een raampartij niet mooi. Het liefst wil ik shutters, die je in zijn geheel opzij kan schuiven zonder dat het gaat vouwen/klappen.

Bestaat dit en hoe heet dit dan?

EU DNS: 86.54.11.100

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:43

Superflip

*pwiet*

Praat eens met https://www.vaneyckshutters.com/, daar komen die van ons vandaag en hebben deze op alle ramen behalve ons groot raam. Opties legio.

Onze raampartij achteraan is 9x2,6 ook met 2 schuifruimen in en daar hebben we ook enkel lichte gordijnen voor 's avonds. Om de zon buiten te houden hebben we een zonnetent van 10x4m. We hebben echter geen inkijk, grote tuin en erachter weilanden. Dus volop privacy.

[ Voor 63% gewijzigd door Superflip op 26-10-2020 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NDF82
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-07 13:07

NDF82

Doomed Space Marine

Wij hebben een raampartij van hetzelfde formaat, uit vier delen, ook met schuifdeuren in het midden. Wij hebben met hetzelfde vraagstuk gezeten en zijn uiteindelijk voor geen raam bekleding gegaan aangezien de schuifpui aan de achterzijde van de woning zit (en je dus geen last van inkijk hebt). Bijkomend voordeel is dat we altijd van onze tuin genieten.

Om de warmte in de zomer buiten te houden, hebben we een zonnescherm van 8.60 meter breed opgehangen. Dat schuift automatisch uit en in.

Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II