Ik heb een gratis PCtje over voor een goed doel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jessesteinen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-08 08:24

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Topicstarter
Hi,

Ik heb een G3900/8GB/HD6750/120GB SSD systeempje over, werkt verder prima, heeft geen OS licentie.

Ik zou er vast nog een beetje geld voor kunnen vangen, maar ik geef hem liever weg aan een goed doel, bij voorkeur in Zuid-Limburg omdat versturen van een towertje niet echt praktisch is.

Bij dezen een beroep op de GoT community: als jullie iemand weten die dit systeempje nog nuttig kan inzetten, een stichting, een goed doel, iemand die het écht goed kan gebruiken, laat me dan svp iets weten. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik een keuze zal maken waar ik verder niet over in discussie wil gaan, ik wil deze zo goed mogelijk naar mijn eigen gevoel ergens inzetten maar zal nooit iedereen gelukkig kunnen maken met mijn keuze.

Overigens weet ik niet of dit soort topic toegestaan is, anders modereer dit maar svp de wereld uit :)

Thx!

The geek shall inherit the earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Mogelijk staat hij beter in V&A, maar ik wens je veel plezier met uitzoeken.
Vaak zijn er locaties als "buurtkamers" / buurthuizen die wel een pc upgrade kunnen gebruiken.

*dan zou je er wel zelf even van te voren een linux OS (of windows licentie van 3 euro ) op moeten zetten, die kennis hebben ze daar vaak niet.

[ Voor 29% gewijzigd door 99ruud99 op 26-10-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:21
Je kunt je PC ook doneren aan een goed doel welke computers aanbiedt aan arme gezinnen met schoolgaande kinderen die geen (goede) PC kunnen betalen waarop kinderen hun huiswerk kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:15

MsD

Mocht je er meer tijd en/of energie in willen steken. Bel gerust wat (basis) scholen af. Zal je verbazen hoe veel mensen heel erg weinig hebben. Maar ik doe dit meestal via zo'n facebookgroep. Redelijke ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:42
Het simpelste is om hem naar de kringloop te brengen. De opbrengst gaat dan ook naar een goed doel en je hebt zelf geen gezeur met de eventuele nazorg.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jessesteinen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-08 08:24

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Topicstarter
Hij heeft al een mooie bestemming gekregen, bedankt voor het meedenken!

The geek shall inherit the earth.

Pagina: 1