Lieve mensen wie kan mij helpen. Hele dag zitten surfen en heb het idee dat ik nu verder af ben dan waar ik ben begonnen.
Heb een MacBook Pro 13 2020(4 USB C poorten model). Graag zou ik een monitor aan willen schaffen. Tijdens de eerste Corona golf een ultra wide monitor aangeschaft maar wat werkte dat slecht voor mij. Het beeld leek ook super wazig. Monitor verkocht en nu zou ik heel graag een monitor willen hebben die voldoet aan de volgende eisen:
Monitor die ik kan aansluiten met een USB C kabel. Eentje die het beeld van mijn MacBook zo natuurgetrouw weergeeft.
Een monitor die daarbij tegelijkertijd ook mijn MacBook kan opladen.
Het liefst een 4K denk dat dit het scherpste beeld heeft?
Ik vind 27 inch wel een mooi formaat groter mag ook maar dan wel curved anders verdraai ik
Mijn nek door het kijken van links naar rechts.
Ik speel geen games, vooral veel tekst zoals e-mail en documenten tikken.
Max zou ik hier rond de 550€ Voor uit willen geven.
Ik zag in een ander topic iemand reageren met de opmerking USB C kan geen 4K
Op 60hz aan? Wat wordt hiermee bedoelt? Heb ik dan een USB C en Thunderbolt 3 nodig?
Iemand een gouden tip?
Heb een MacBook Pro 13 2020(4 USB C poorten model). Graag zou ik een monitor aan willen schaffen. Tijdens de eerste Corona golf een ultra wide monitor aangeschaft maar wat werkte dat slecht voor mij. Het beeld leek ook super wazig. Monitor verkocht en nu zou ik heel graag een monitor willen hebben die voldoet aan de volgende eisen:
Monitor die ik kan aansluiten met een USB C kabel. Eentje die het beeld van mijn MacBook zo natuurgetrouw weergeeft.
Een monitor die daarbij tegelijkertijd ook mijn MacBook kan opladen.
Het liefst een 4K denk dat dit het scherpste beeld heeft?
Ik vind 27 inch wel een mooi formaat groter mag ook maar dan wel curved anders verdraai ik
Mijn nek door het kijken van links naar rechts.
Ik speel geen games, vooral veel tekst zoals e-mail en documenten tikken.
Max zou ik hier rond de 550€ Voor uit willen geven.
Ik zag in een ander topic iemand reageren met de opmerking USB C kan geen 4K
Op 60hz aan? Wat wordt hiermee bedoelt? Heb ik dan een USB C en Thunderbolt 3 nodig?
Iemand een gouden tip?