Sony kd-65ag9 of sony kd-65a85 of andere tip

Pagina: 1
Acties:
  • 458 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdiepenbroek
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-02 22:33
Ik overweeg 1 van beide sony te kopen maar ik krijg niet goed helder wat de verschillen zijn. Kan iemand mij op weg helpen of adviseert iemand mij een ander model tegen een betere prijs kwaliteit verhouding?
...

Beste antwoord (via FeaR op 27-10-2020 20:06)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Dit topic ga ik sluiten. Een TS van slechts twee regels loopt niet over van de eigen inzet die we hier op GoT wel verwachten. Voor aankoopadvies is er eigenlijk Consumentenelektronica Aankoopadvies waar dit topic thuis zou horen. Echter is er zonder enige vorm van eisen of budget hier geen goed topic van te maken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atsan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-09 14:34
Gebruik de vergelijkfuntie in pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
atsan schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 05:54:
Gebruik de vergelijkfuntie in pricewatch
Zo nuttig is die anders niet in de meeste gevallen O-)
hansdiepenbroek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:41:
Ik overweeg 1 van beide sony te kopen maar ik krijg niet goed helder wat de verschillen zijn. Kan iemand mij op weg helpen of adviseert iemand mij een ander model tegen een betere prijs kwaliteit verhouding?
...
Ligt aan de prijs, de A9G heeft volgens mij nog een iets beter geluidsysteem (edit: A9F was de laatste) maar verder heeft de A8 alles overgenomen en op bepaalde vlakken misschien nog wat verbeterd. Deze review is wel goed om te bekijken: YouTube: Sony A8 (A8H) 4K OLED TV Review
Bij de A9G is het verder nog wel mogelijk hem als center speaker in te zetten, bij de A8(5) niet ...

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 26-10-2020 18:50 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Dit topic ga ik sluiten. Een TS van slechts twee regels loopt niet over van de eigen inzet die we hier op GoT wel verwachten. Voor aankoopadvies is er eigenlijk Consumentenelektronica Aankoopadvies waar dit topic thuis zou horen. Echter is er zonder enige vorm van eisen of budget hier geen goed topic van te maken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.