Ik heb zojuist mijn wachtwoord op tweakers.net gewijzigd, echter werkt m'n oude wachtwoord nog steeds (en de nieuwe niet). Als ik nogmaals m'n wachtwoord wil wijzigen, moet ik bij "huidig wachtwoord" wel het nieuwe wachtwoord invullen, echter kan ik dan nog steeds alleen met m'n oude wachtwoord inloggen.
Ik heb het net getest maar kan het niet reproduceren. Wanneer is het wachtwoord succesvol gewijzigd heb zie je een bevestiging en wordt je uitgelogd. Vul je het nieuwe wachtwoord op de juiste plek in?
200 fish found!
Volgens mij wel ja. Ik heb het nu via "wachtwoord vergeten" gedaan, dat werkte wel.
In hoeveel van de wachtwoord-velden vulde je je wachtwoord in?
Het is een vaker voorkomende fout dat men niet doorheeft dat er twee losse wijzig-formulieren zijn: een voor wachtwoord en een voor email.
Bij wachtwoord wijzigen moet je in totaal 1x je nieuwe en 1x je oude invoeren.
Het is een vaker voorkomende fout dat men niet doorheeft dat er twee losse wijzig-formulieren zijn: een voor wachtwoord en een voor email.
* Raven denkt aan @gebruikershaes gebruikershaes in "Wachtwoord t.net account veranderen lukt niet" , mogelijk dat hier dezelfde fout is gemaakt?
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 26-10-2020 09:21 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb net geprobeerd mijn wachtwoord aan te passen, maar krijg een error dat het huidige wachtwoord niet klopt. Ik kan met dat wachtwoord wel inloggen.
Wat misschien related is is dat mijn nick enkele maanden terug gewijzigd is?
Zal eens proberen met een wachtwoord vergeten link.
Wat misschien related is is dat mijn nick enkele maanden terug gewijzigd is?
Zal eens proberen met een wachtwoord vergeten link.
Thom
@Thom, heb je op https://tweakers.net/instellingen/account/ alleen de onderste twee velden ingevuld? Want bovenaan wordt er om je wachtwoord gevraagd voor als je je email adres wilt wijzigen. Daaronder staat er 1 veld voor nieuw wachtwoord gevolgd door het veld voor je huidige.
Commandline FTW | Tweakt met mate
@Hero of Time Ja, ik heb het huidige wachtwoord daar ingevoerd, en zelfs getest of ik daarmee wel kon inloggen in een privé venster. dmv een wachtwoord vergeten link heb ik uiteindelijk mijn wachtwoord aangepast.
Thom
ACM schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 07:15:
In hoeveel van de wachtwoord-velden vulde je je wachtwoord in?
:fill(white):strip_exif()/f/image/COUPMK3UFkAHoQXTGLq5B2EH.png?f=user_large)
We hebben deze verwarring opgelost door een extra stap toe te voegen waarbij je kan aangeven welke van de twee je wilt wijzigen. (zie hierboven)
[ Voor 16% gewijzigd door Moonsugar op 23-03-2021 17:00 ]
Has wares if you have coin 💰
Pagina: 1